2 Gullunger Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Hun har pleid å være flink å spise grøten sin, men nå er det plutselig stopp. Kniper sammen munnen og snur seg vekk, og fekter med hendene for å skubbe vekk skjeen. Jeg blir helt oppgitt! En kamp å få i henne litt til hvert måltid. Puppen spiser hun noenlunde greit fra, noen ganger må det litt lokking til (hjelper hvis jeg går å ammer). Håper dette bare er for en kort periode.... Noen som har vært med på lignende? Hvor lenge varte det? Noen triks for å få det til å gå over, eller få henne til å spise skikkelig igjen? Skal jeg kjempe med henne hvert måltid, eller skal jeg bare la vær å gi henne hvis hun ikke vil ha? Er litt redd for at hun skal begynne å føle at måltid er noe negativt.... Hun er forresten 8 mnd. Har prøvd å kjenne etter i tannkjøttet etter tenner, men kjenner ingenting. Hun har ikke fått noen tenner enda.
Gjest mphs Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Kansje hun er lei den grøten hun får. Prøv en ny type, bland i moset banan eller annen frukt. Sjekk konsistensen, er den for tykk/tynn? Og om den er for kald/varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå