Gå til innhold

Humørsvingninger anyone??


Dolly:)

Anbefalte innlegg

Her går det på helsen løs til tider, hehe. Stakkers sambo. Ene dagen blir jeg sint som bare det for filleting, mens andre dagen har jeg dårlig samvittighet for at jeg var sur, og er kjempesnill og overhyggelig!

 

Merker at det skal veldig lite til før jeg enten blir sint/irritert eller lei meg. Kan begynne å grine fordi sambo skal på trening og forlate meg til fordel for det! SYKT!

 

Får bare håpe han skjønner at det er hormonene som herjer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAAAA!!!!!

Jeg syntes synd på mannen min alt jeg.. og jeg er ikke mer enn 4 uker på vei...

 

Blir ikke irritert på andre,men han trenger ikke gjøre annet enn å bli 5min for sent til middag. da er det gjort.. Heldigvis roer jeg meg ganske fort igjen..

 

Dette blir vårt andre barn så han vet litt hva som kan vente han,heldigvis for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er blitt den nervebunten! :o)

 

For det første så gråter jeg store krokodilletårer så fort jeg ser småtragiske skjebner på tv, ála Extrem Oppussing osv.

Så i dag er samboeren min på pilsing med gamle studiekamerater, og jeg sluttet på jobb kl20, og lurte på om han snart var på vei hjem, for da kunne jeg kommet innom en tur og vi kunne slått følge. Men så skulle han være ute en stund til, og jeg ble sååå trist fordi han ikke kunne dra hjem med en gang...

Gråter forøvrig også når jeg leser om positive fødselsopplevelser, gledestårer da riktignok.

 

Har blitt ekstremt sentimental. Har aldri opplevd noe liknende før.

 

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det holder!!!! Dagen før jeg visste at jeg var blitt gravid var en av de merkeligste dagene i mitt liv.. Samboeren kom hjem fra jobb, og alt jeg klarte å si da han kom inn døra var: " Jaha! Der var DU ja!" Han ble mildt sagt en smule overraska over humøret mitt,og spurte jo naturligvis hva som hadde forårsaket dette "lille" utbruddet mitt.. "Jo, det burde iallefall DU vite,for det er tross alt DIN feil!!" Da jeg gikk ut på trappa for å roe meg, kunne jeg faktisk ikke komme på en eneste grunn til hvorfor jeg var så sur..:) Pleier ikke være sånn når jeg har pms engang! :) Det var da jeg skjønte at her var det noe som ikke stemte..Dagen etter var jeg plutselig skikkelig gravid fant jeg ut..:)) Emosjonell?? hehe..:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere enn meg... Skal nå visstnok være vanlig med disse humørsvingningene da... Men trodde ikke de kom så tidlig i svangerskapet da, siden jeg bare er 5+5 idag...

 

Tror jeg får vise sambo innleggene og se om jeg finner flere inne på humørdebatten :)

 

Kanskje han blir glad/lettet da! Lov å håpe, stakkers fyr :)

 

Ønsker ihvertfall alle lykke til meg svangerskapet! Håper at det blir noen "normale" dager innimellom også, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEHE!!!!

Kjenner meg godt igjen,en trøst er jo at det går over etterhvert,men det er nok slitsomt for våre nærmeste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er kanskje en smule slitsomt til tider.. I går klarte jeg å hisse meg opp over noe så viktig som å bytte batteri i en sånn spilledåse.. Satt inn batteriet feil vei, og det måtte jo sambo kommentere, og da var det gjort..Hehe..:) Håper det bedrer seg etterhvert, for jeg troe ikke engang JEG hadde villet bo med meg..:) Forhåpentligvis kan vi le av det når ungen er født:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom to graviditeter før - og trodde jeg skulle være godt forberedt denne gangen... Er enda ikke sikker på om noe har skjedd - men i følge kroppen min så er det tommelen opp ! Hadde IKM på fredag ( to dager siden) og begynner å bli lei av han som stadig må kommentere hvor ugjevn syklus jeg har uten P-piller. Dette er første måned utewn piller - så det hadde jo vært kjempetreff, da... Men tilbake til humørsvingninger - i dag har jeg boikottet frokosten TO ganger og stormet gråtende på soverommet - og det er ikke vanlig, altså... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...