Gå til innhold

" ERIN" er du her ??????!!!!!!!!!


sweden ENDELIG mamma

Anbefalte innlegg

jeg bare lurte på da du var inne på Hysteroskopi , visste du på forhånd hva de skulle gjøre????? Visste du at det var pollyup der eller visste du ingenting .....

legen min kunne ikke helt se hva det var så jeg bare lurte på om det var noen flere som har fått samme beskjed som meg ??!!!

Fikk du snakket med legen fort etter at du våkna av narkosen ???

Håper du kan svare ...dagen nærmer seg nå og det betyr at jeg blir mer redd og nervøs for hver dag som går ..... men men må jo være positiv og prøve å ikk grue meg så ALTFOR mye :)))

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er Erin som har fått en sønn du mener.. så har jeg henne på msn.. jeg kan gi henne beskjed når hun logger på at du har lagt inn et innlegg til henne..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuuuuuuusen takk Vibeke 25!!!!!!!!!!!!!!

det ville vært veldig fint !!!

Takk takk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg ja! (Takk, Vibeke, men jeg kom deg visst i forkjøpet ;) )

 

Jeg visste hva de skulle gjøre på forhånd, ja. Fikk et skriv av sykehuset hvor det stod forklart + at jeg var på forundersøkelse og fikk da info fra lege og syepleier. Det var gynekologen min som fant polyppen etter at jeg ble henvist fra fastlegen pga barnløshet. Han fant polyppen med innvendig UL og sjekket det med en "vannprøve" hvor jeg fikk vann sprøytet inn i livmora der polyppen var. Han så da klart at det var en stor polypp.

 

Fra jeg våknet og til jeg fikk snakket med legen gikk det noen timer. Lå på avdelingen på kvinneklinikken og kjedet meg i noen timer først ;o) Samtalen var veldig kort ("alt gikk bra, sånn så det ut og nå kan du reise hjem", hehe...) og legen hyggelig.

 

De fjerner både muskelknuter (myomer) og polypper med hysteroskopi. Har også hørt om et tilfelle hvor det viste seg å være igjen en skillevegg etter en spontanabort - som ble fjernet. Så uansett hva som er der inne, så vil de iallefall finne ut hva det eventuelt er :o)

 

Husker ikke når du sa at du skulle inn på sykehuset, men jeg kan bare gjenta at det ikke er noe å grue for. Det er et inngrep uten noen store bivirkninger, og det verste du kan oppleve er sterke menssmerter og muligens litt kvalme av narkosen ;o) Det kommer nok til å gå kjempefint!

 

Og bare husk at du muligens øker sjansen din til å bli gravid en MASSE! :oD

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...