....Hege 69 Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Noen som har erfaring med musikk til bryllupsfesten i Trondheim? Hvor fikk dere tak i dem og hva koster det?
FruMamma med nr 2 Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Har du noen som kjenner noen...? Vi fant vårt band i Byavisa hvis du får den. Det er en duo og vi betaler 4000 for det. Har ikke hørt de før, så det blir jo spennende på den måten. Jeg hørte også med et annet band som var tre stk og de tok 5000. Jeg tror de fleste ligger der omkring. Kan hende du finner noen i Adressa også. "Vårt" band har ei hjemmesida, så vi kan se spillelista deres og det er litt greit å vite at det ikke er bare gammeldans, men variasjon.
Frøken Bollerund Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Er det lov å spørre hva de heter, de du har hørt med. jeg har hørt med en duo jeg har hørt før, og de skulle ha 7000. Han sa prisen lå der, litt etter hvor "populære" de er, men 4000 var billig da!!!
FruMamma med nr 2 Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 De heter Duo-1...tror hjemmesiden deres er www.duo-1.no/com(husker ikke helt).. Hvordan gikk det med veteranbilen?
Frøken Bollerund Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 Har ikke fått gjort noe mer med det ennå, har jo god tid da skjønner jeg siden det ikke er før neste år. Synes det er så godt å ha klart det jeg kan skjønner du, litt tuppete nå etter jeg ble fridd til.... Skulle nesten ønsken det var i år, men trenger nok tiden... He,he... Arti med planlegging da, vil jo at det skal bli rpåbra men billigst mulig. Så at du er her til hjelp er altså bra!!!
....Hege 69 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2006 Takk for svar. Er det like stor pågang på dette som på lokaler etc? Skal ikke gifte oss før til neste år, så lurer egentlig på om det er nødvendig å sjekke musikk så tidlig......
FruMamma med nr 2 Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Nei musikken tror jeg ikke du trenger å booke allerede nå, men ikke vent så altfor lenge. Vi booket kirke og lokalet i august i fjor(skal gifte oss 19.aug i år), og booket musikken i des/jan i år.
Frøken Bollerund Skrevet 10. mai 2006 #8 Skrevet 10. mai 2006 Finner ikke noe på denne adressen jeg...
....Hege 69 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. mai 2006 Kikka på hjemmesiden deres, og det så jo veldig bra ut da! Vi skal gifte oss 16. juni neste år, og har bestilt både kirke og lokale, men må kanskje roe ned litt nå da ) Er helt i 100 om dagen........
FruMamma med nr 2 Skrevet 10. mai 2006 #11 Skrevet 10. mai 2006 Ja, men det er ikke rart. Det er iallefall lurt å høre ut med forskjellige både når det gjelder musikk og mat. Prisene kan variere veldig. Fotograf bør dere også være ganske tidlig ute med.
....Hege 69 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 10. mai 2006 Er så heldig å ha profesjonell fotograf i familien, så den saken er i boks ) Tenkte å bestille forrett og hovedrett, og lage desserten selv.... Bryllupsmenyene som cateringselskapene annonserer med er i hvert fall ikke aktuell... Steindyrt i forhold! Hva skal dere gjøre?
Frøken Bollerund Skrevet 10. mai 2006 #13 Skrevet 10. mai 2006 Godt å høre at det er flere som tar litt av, lyst å gjør alt klart nå. Untatt kjolen da, for må slanke meg først...he,he...Kan du marsimor 05 hjelpe oss undrende ang. fotograf også du da? Så jeg ikke en plass at du hadde funnet det også ganske billig? Hørt rundt 10000 jeg??? Vet du hva det koster for å ha en fotograf med hele dagen? (det er drømmen da...). Noen andre enn disse "kjente" (Fame, Studio G) noen har erfaring med?
....Hege 69 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #14 Skrevet 10. mai 2006 Har hørt mye bra om Fotograf Langø, på Heimdal. Ei venninne av meg brukte han i fjor sommer, og var kjempefornøyd.
FruMamma med nr 2 Skrevet 10. mai 2006 #15 Skrevet 10. mai 2006 Fame er steindyrt... Vi skal ta bildene på StudioG og får 16 eller 20 bilder(husker ikke helt) i skinnalbum. VI betaler 250 kr ekstra for å ta de ute og 250 ekstra for å ha med vår lille prinsesse på noen av bildene. Ellers så vet jeg ikke om andre skal jeg innrømme, men jeg vet at StudioG er profesjonelle og flinke. God service er det også Hvor mange bilder og hvilket album dere skal ha, får dere velge selv. Vi var på en samtaletime hos dem og fikk se forskjellige bilder, album osv... Vi skal ta maten fra Kulinarium og de skal visst ha veeeldig god mat:) Hjemmesiden deres er: www.kulinarium.no Vi betaler ca 400 pr pers for en 3 retters middag inkl kokker og 2 serveringer og de tar med ordentlige tallerkener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå