Gå til innhold

fotograf??

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ringte i dag på fotograf det kostet 1000 kr i studio... men jeg ønsker å ha det ute, også må fotografen reise en stund (10mil) slik at han tar sikkert betalt ekstra for disse timene oxo

hvordan gjør dere det?

hvor mye kostet det`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha fotograf fra samme by som vi gifter oss, og slipper dermed at han skal reise så langt. 10 mil er jo langt og jeg regner med det blir en del ekstra for det.

Vi får 16 bilder i skinnalbum til 6000 kr. Da skal vi ta bilder ute, som de tar 250 kr ekstra for enn om vi skulle tatt bildene inne i studio. Vi skal også ha med lille prinsessa vår på noen av bildene, og også det blir 250 kr ekstra. Dette er pga at han beregner litt mer tid når hun skal være med i tilfelle det blir skriking osv...

Men uansett...hvorfor ikke høre med han dere har tatt kontakt med om prisoverslag hvis han skal reise og dere vil ta bildene ute? Ulempen blir jo selvsagt hvis dere får dårlig vær den dagen og ikke kan ta bildene ute, hva gjør dere da? Fotografen vår har et "innested" på samme plass som vi skal ta bildene ute itilfelle været blir stygt....

Skrevet

hei...vi betaler 4000 for fotografering, forbredelsestime,visning og at hun setter det sammen..vi velger ønsket album fra 900kr og helt opp til 7000..satser på bilder i studio..også skal en av gjestene ta bilder ute

Skrevet

Vi har bestilt fotograf som holder til rett ved kirka vi skal gifte oss i og har betalt 6000 kr...

Da får vi 20 bilder i ett kjempe fint svart semsket skinn album som er nytt i år....Det blir da farge bilder...Svart hvitt bilder er 1000 kr dyrere...

Vi skal ta bilder ute om været holder seg....

Hvor skal du gifte deg forresten???Og når???

Skrevet

noen som har erfaring med å ta bilder selv på selve dagen oxo ta til fotograf senere??

det blir sinnsykt dyrt, huff... med takkekort og alt 10 000. ihvertfall!

mulig jeg får tenbke pålitt billigere alternativ... men er best med fotograf syns jeg:)

Skrevet

Har du ikke noen i familien med et bra kamera?

Onkelen min skal ta bilder av oss ute, og ellers er det jo mange av gjestene som kommer til å ta bilder. Er jo nødt til å bli noen bra bilder da.

Dette sparer vi jo en hel formue på! Reiser heller til syden for de pengene :o)

Skrevet

Oj, det var billig! Vi betalte 8500 kr for fotografering i studio (desemberbryllup, derfor innendørs) og da fikk vi skinnalbum med bilder inkludert. Dere kan avtale en fastpris med fotografen på forhånd, så slipper dere å lure?

Skrevet

Fotografen vår kommer til kirka og tar bilder der først før vi drar videre til et litt annet sted for å ta flere bilder. Tar såkalte artline bilder, litt mer naturlige enn oppstilte. Betaler 5600 og får da med et album med 40 bilder i sort/hvitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...