Gå til innhold

nyter ikke sex'en

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det problemet at jeg ikke får noe utav sex'en mellom sambo og meg.har helt grei sex,men har prøvd alle mulige vinkler og stillinger og føler ikke han treffer de rette punktene. han derimot synes vi har helt fantastisk sex.har ikke hatt dette problemet før med andre partnere, og føler at penisen hans er for liten.men d er jo rart det og mht at han synes jeg er trang nok....

nå går jeg her gravid og burde slett ikke fantasere om andre menn og spesielt en viss eks av meg, men det gjør jeg altså....jeg savner deg nærheten og sex'en vi hadde i vårt forhold. det var bare helt utrolig.

et annet problem er utholdenheten til guttene jeg har sex med (nå for tiden bare sambo da). i begynnelsen av forholdet til meg og sambo holdt han ut lenge, men nå er det inn og ut igjen omtrent. har spurt om det kan være pga han er egoistisk,men han prøver virkelig hardt å holde ut, men så kommer han i en fei.....flere med dette problemet?

føler meg helt seksuelt frustrert da jeg har stor sexlyst, og det har forsåvidt sambo og,men ofte sliten etter jobb etc.men for tiden klager han for jeg har ikke villet, fordi jeg rett og slett blir deprimert av sexlivet vårt.....

har som sagt prøvd masse forskjellige stillinger og steder og hjelpemidler uten at det hjelper. føler jeg får mer tilfredsstillelse av meg selv enn med han....HJELP anyone=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Det beste tipset mitt er at han fingere med deg ol. til du er på kanten, først da slipper du ham til. Pass på at du ikke rører ham for mye i den fasen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...