HeleneSinMamma=] Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Jeg skal lage innbydelsene selv men har ikke peiling på hvordan jeg skal formulere dem. Er det noen som har noen forslag? Setter stor pris på litt hjelp her:)
*lilleFrøkenSta* Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 jeg skrev: vi har den glede å invtere til (barnets navn ) barnedåp den .... i .....kirke kl.... middag og kaffe blir servert på.... klokken.....
HeleneSinMamma=] Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2006 Takk for svar, hørtes jo helt greit ut dette:O)
OnlySleeping *** Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Kjære .... .... skal døpe seg i .... kirke den ...... kl. .... Vi blir kjempe glade hvis dere har lyst til å komme! Etter kirken drar vi til ....., og spiser mat og kaker, og drikker kaffe. Håper vi sees... Store klemmer fra ..... -Skal lage selv jeg også, og dette er det jeg har tenkt å skrive...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 "nn skal døpe seg" skriver du, men det blir vel ganske feil, da. Barnet er ikke den aktive i handlingen her, derfor bør du heller skrive "nn skal døpes i xx kirke" osv. Og så må du skrive "kjempeglade" i ett ord, det er fullstendig feil å dele dette sammensatte ordet. Ellers synes jeg innbydelsen din var veldig hyggelig og finere enn slike man kjøper i bokhandelen. Smileys synes jeg du kan bruke til unge du inviterer, mens beste-/oldeforeldre kanskje ikke helt skjønner den formen for kommunikasjon. Smileys er nok ikke vanlig å bruke for godt voksne og eldre. Hilsen norsklærer'n...
HeleneSinMamma=] Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2006 Kanskje man kan klistre på noen klistremerker osv, om man ikke bruker smileys?! Masse man kan pynte med. Driver litt med scrapping jeg, så skal lage forskjellige invitasjoner til alle, med bilder av den lille på dem. Det tror jeg blir kjæmpefint;) Litt morsomt å få en helt egen og unik invitasjon!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #7 Skrevet 12. mai 2006 Synes jeg høres alright ut, ja. Hyggelig med personlige invitasjoner, så lenge det er korrekt skrevet og at all informasjon kommer greit og tydelig fram, og det ikke blir overlesset med "pynt". Men det er vel i grunnen unødvendig si... Skikkelig trivelig med bilde, da! Lærer'n igjen.
HeleneSinMamma=] Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2006 Synes heller ikke det er noe særlig når det blir overlesset med pynt, det finnes grenser:) Men man kan lage mye fint med bilder osv. Gleder meg litt til å få tilbakemelding på innbydelsene, og få hørt hva folk synes om dem. Det blir gøy;O)
*lilleFrøkenSta* Skrevet 12. mai 2006 #9 Skrevet 12. mai 2006 jeg knyttet silke band rundt innbydelsene.. så veldig fint ut;-) så brukt jeg samme sløyfebånd til å feste bordkortene rundt stetten på glasset. hadde samme farger på bordkortene som i innbydelsene. bare et lite tips;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå