Gå til innhold

trist 17mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt blakk og har ikke råd til is og div til ungene på 17mai,føler meg skikkelig dårlig.spurte men mor om hjelp,men det kunne jeg bare glemme for hun ville nemelig ha is selv på 17mai,er så deprimert nå,hjelp hva skal jeg gjøre? velger og være anonym nå jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Hun mammaen din var litt rar... hva hvis det er hunsom får gi isen til barnebarna?

Skrevet

hun har aldri gitt dem det og gir ikke det nå i år heller,var på ferei sammen med dem en gang og ingenting da heller

Skrevet

Da hadde jeg vurdert å kutte henne ut, hun er jo direkte slem!

Skrevet

ja kommer til og gjøre det,eller er vel ikke noe og kutte ut,hører jo aldri noe fra henne allikevel

Skrevet

Så utrolig trist å lese!

Høres ikke så greit ut for deg. Har du ingen annen som kan hjelpe deg?

Skrevet

nei,jeg har prøvd alt,så er ganske lie meg nå

Skrevet

Hadde du bodd i nærheten av meg, så skulle jeg søren meg kjøpt is og 17.mai-stæsj til ungene dine! Trenger ikke koste så mange kronene, og direkte storforlangende er du sikkert ikke. Hvis du er vant til å ha litt dårlig med penger, mener jeg, så skulle det vel ikke så mye til for å fikse litt 17.mai-greier til deg og barna.

Merkelig mor du har... Min mor ville nok da prioritert is til barnebarn maaaaange ganger, før hun kjøpte is til seg selv.

Ikke sjans til å spare inn noen få kroner til littegrann stæsj selv? Ingen ting du kan kutte ut denne siste uka? Vet mange har det trangt, altså, men ofte klarer man å finne utveier... Lykke til!

Skrevet

skal ha is og godbiter på syttende mai, blir litt sjokkert over det som ser ut til å være den rådende holdningen her. Jeg mener det er greit å spørre om et lite lån når det er helt krise, men man bør aldri bli sur om svaret er negativt. Når man er voksen og har satt barn til verden, er det man selv som er ansvarlig for å følge dem opp økonomisk.

Når det gjelder engasjement forstår jeg bedre at du er skuffet, opp dere aldri ser noe til henne. Jeg hadde blitt veldig skuffet om mine foreldre ikke brukte tid på barnebarna og hele familien min, siden familie er viktig for meg.

Økonomisk så kan du jo kanskje spare litt inn den neste uken, ved å ha billige middager og litt mindre variasjon i pålegg og sånt. Og så er det jo fullt mulig å ta med en sekk med gode smørbrød i stedet for å kjøpe dyre pølser på syttende mai tilstelningen, et par is er vel overkommelig for de aller fleste? Dessuten har nille billige flagg og fløyter sa en i barnehagen.

Skrevet

falgg og annet stæsj som du kaller det er på plass da jeg kjøpte det billig på spar kjøp for en stund tilbake

Skrevet

Hva med at ta med barna på tur,ut at gå for at plukke flasker fra grøfter og buss holdeplasser,det blir mange penger det og.

Son sparer vi til lørdagsgodteriet,syns ikke det er fløvesligt,man rydder opp søppel og tjener noen kr :-)

Barn syns som oftest at det er morsomt at gå tur med mamma eller pappa .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...