Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig lenger, eller var det mer før? Tenker at det kan være morsomt, men litt unødvendig? Skal dere ha sånn "seremoni" der mannen skal bita av strømpebåndet og greier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. :) Det er jo der jeg har det "something blue". Men noen stor greie med å bite av strømpebåndet blir det vel neppe. Vi får se hva som skjer i løpet av kvelden..hehe. En vet jo aldri. :)

Skrevet

Ja det skal jeg ha (-:

Forloveren min kjøpte et til meg. Men jeg tror ikke det blir noe "show" for gjestene for å si det sånn.

Det er mest for gøy. Så får vi se om det blir "show" for brudgommen istede. hi hi..

Skrevet

ja jeg skal ha det, fikk den med på kjøpet av kjole og sko. Det er en liten silke tråd som går gjennom den som er blå, så da har jeg det i orden:-)

tror ikke jeg hadde gått med det hvis jeg ikke fikk den med på kjøpet....

Skrevet

Ja jeg skal også ha det...fikk det av forloveren min for hun skulle ordne alt det som man liksom skal ha til...etter tradisjon om du skjønte hva jeg mente...er litt rote hue i dag...stresser litt skal gifte meg på lørdag....

Men dere alle får ha lykke til...

Skrevet

Jepp, skal ha det. Og tradisjonen tro tar han det av og kaster det til gjestene da vi forlater selskapet :-)

Skrevet

Jepp, det skal jeg=) Eneste jeg kan tenke meg å ha i blått, så da må jeg nok det! Men noe kasting blir det ikke!

Skrevet

Jepp, og skal ha sommerbrune ben- no panties for meg!! Trener hele tiden, så kommer til å få lekre ben :D:D

*selvtillit er en stor faktor*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...