Gå til innhold

Har følelser for en annen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er samboer og forlovet med en mann, og har barn sammen med han.

Men for 1 år tilbake traff jeg en fyr på nettet, og vi har pratet og hatt en god tone sammen.

Han har hele tiden vært flørtete, og ville gjerne snakke om sex.

Vi har truffes ved noen anledninger,men ingenting har skjedd.

Så en dag for noen uker siden bestemte vi oss for å treffes, bare han og jeg..

Vi hadde det så utrolig koselig! Ingen snakk om sex, ikke noe tull, bare hyggelig prat, og lett berøring.

Han har mange av de egenskapene jeg ser etter, og han gir det jeg ikke får hjemme.

Han sier nå at han har blitt veldig glad i meg, og syns det er vanskelig at jeg er i den situasjonen jeg er i, men at vi må ta tiden til hjelp.

Jeg vet at hvis han en dag sier at det er meg han vil ha, så vil jeg ikke nøle med å flytte fra samboeren min.

Det skal også sies at det kommer til å skje enten denne andre vil ha meg eller ikke. Jeg har det ikke følelsesmessig bra her hjemme, og ser ingen grunn til å fortsette det forholdet vi har, til tross for barnet vi har sammen.

Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre, og hva jeg tør føle. Dette er en ny situasjon for meg, og det er mange tanker som rører seg i hodet mitt.

Noen med lignende erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hva du snakker om,er i samme situasjon selv. Er gift og har vært sammen med mannen min snart i 10år. For 7mnd siden så traff jeg en mann, det sa pang fra min side..for og gjøre historien kort så ble det full pakke. Jeg fikk dårlig samvittighet og fortellde mannen min det..han tilga meg....så gjorde jeg det i gjenn..og nå har han reist for og tenke noen dager...først da fikk jeg opp øynene for mannen min og ser at jeg virkelig elsker han. Så pass deg, tenk deg nøye om...du hvet hva du har..men du hvet ikke hva du får...Det kan jo hende at denne mannen synest det bare er spennende fordi du er i et forhold..hva gjør du om du går fra mannen din og blir alene?? Men vist du sier at du ikke skulle nøle med og flytte i fra samboeren din..da vil jeg si at du leker med han sine følelser...fortell han hvordan du føler det og har det...jeg gjorde det og mannen min kommer hjem til helga og vi skal gå videre til ekteskapsrådgiver..får jeg gir ikke opp ekteskapet pga en feil jeg har gjort....

Hvet ikke om du ble noe klokere jeg??

Klem

Skrevet

Er nok mye sant i det du sier.. Har tidligere "prøvd" å gå fra han, men det er litt komplisert.. han har en slags eneråde over meg, og har en evne til å manipulere. Jeg er svak av natur, og tør ikke gå fra han i frykt for hva som kommer til å skje. Han sier at hvis vi flytter fra hverandre, så skal han ha hovedomsorgen for dattera våres, han skal ha huset, han skal ha bilen, stort sett alt. Jeg har sagt vi kan dele, men det er ikke aktuelt for han. Ja jeg vet jeg leker med følelsene hans, men han vet så inderlig godt at jeg har ikke noe følelser igjen for han. Det går bare i det gamle vante. Jeg har foreslått rådgivning, men han nekter.

Uff, det er vanskelig dette her.. gjør ikke annet enn å tenke på det hele tiden!

Håper uansett det ornder seg for deg og mannen din, for det virker jo som om dere har noe å bygge videre på.

Takk for svar :)

Skrevet

Hei kjære deg..hvordan går det med dere???

han sier at han skal ha omsorgen for dattera deres og ha bil hus osv....det tyder på at døde ting (bil..båt..møbler..) er mere værdt for han en kjærligheten...han er redd for og gi slipp på det han har...og mener kanskje at du ikke klarer og starte eget liv på nytt....om det er dette du vil...og gå mener jeg..så burde du ikke være hos samboeren din nå..tenk på livet ditt...du skal tenke på deg selv vennen min og ikke være redd for at mannen din skal ha overtaket....han hvet vilke knapper han skal trykke på for og få frem de svake punktene dine...rett deg opp i ryggen og vær sterk vennen min...

Ta og undersøk litt med komunene ang det og få støtte til eget sted og bo...jeg mener oxo at han ikke har rett på omsorgen på dattera da dere ikke er gift...men nå kjenner ikk jeg til dere tilstand..undersøk og gav litt bak ryggen hans til du føler deg trygg nok til og forlate rede...

Ja det går utrolig bra med meg og mannen min...vi er som nyforelska..og jeg har klart og kutte kontnakten med mr.x....det er hardt men verdt det....:-)

Lykketil videre og la meg få høre i fra deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...