Gå til innhold

Hei alle vordende mødre :)


Bella 79

Anbefalte innlegg

Så gøy at det finnes en egen klubb for oss!! Jeg har også termin i Januar (eller vi.. glemmer alltid mannen :) )

Men jeg er redd for å være for glad, i tilfelle jeg mister.

 

Har ømme brystvorter (ikke bryster generelt) og er helt oppblåst (sexy!). Noen andre symptomer dere har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har selv termin 15.jan, men jeg har ingen symptomer, bortsett fra oppblåsthet og noen stikninger i bekkenet.. Ingen ømme bryster,selv om jeg kjenner at de er der for å si det sånn..:))

Håper bare jeg slipper unna kvalmen og det der, for mitt første svangerskap var helt j***** for å si det mildt..Kvalme,placenta praevia, bekkenløsning så det rakk, for tidlig åpning (sånn i uke 26) og svangerskapsforgiftning sånn på toppen av det hele.. Er gla hvis jeg bare slipper unna sykehusopphold midt i svangerskapet.. Da kan jeg godt være kvalm istedet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bella

 

Vi har termin ca 16. Januar. Dette er vårt 2. forsøk.

Jeg har det litt som deg, kan liksom ikke være helt stormende glad ennå. Jeg er veldig glad for at jeg er blitt gravid igjen, men klarer ikke helt å glede meg sånn som sist. Har til og med til tider glemt at jeg er gravid. Det skjedde IKKE forrige gang. Da tenkte jeg stort sett ikke på noe annet. Begynte å kjøpe baby tøy første uke og slik... Er ikke helt der ennå denne gangen. Redselen for at noe kan være galt sitter inni hode og demper forventningene.

Men sånn er det sikkert for alle som har hatt en SA.

Vi krysser alle fingre og tær! Dette SKAL gå bra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...