Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne et guttenavn med litt orginalitet...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det vi har foreløpig er Mikkel, Emre og Sveinung.

Har dere noen fler forslag??? Beggynner å haste litt. 3 uker igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nias

Loa

Janos

Lajos

Luca

 

Janos og Lajos er ungarske navn, men siden dere allerede har et ungarsk et på lista deres, så er dere kanskje ikke fremmede for det? (Emre)

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teodor? Mattis er et veldig vanlig navn for samer. Det vet jeg veldig godt, er fra Finnmark selv, der går det mye i Matti og Mattis. Ikke det at det er noe galt i det, bare sier det så du vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olai er litt orginalt synes jeg.

Det er forkortelse for Nikolai, som forøvrig er veldig mye brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange å komme med, men hva med;

Ulrik

Torjus

Heine

Dennis

 

Vet ikke hvor orginale de er, men jeg kjenner ikke mange som heter det i allefall...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt fikk navnet Olander. Ikke mange med det navnet registrert!! Har fått kjempe flotte tilbakemeldinger på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsseball...måtte bare kommentere det du skreiv her...har nemlig 3 "nevøer" (sønner av fettere), og de heter Ask, Birk og Vetle...blei helt satt ut av at du nevnte alle tre! Ser også at Sveinung og Vebjørn har blitt nevnt i debatten, og det er jo nevøene til kjæresten min.

 

Ellers har jeg lite å bidra med...sleit jo lenge, og så fant jeg bare ett navn, og det er sært. Liker jo alle nevøene, så jeg har gode assosiasjoner til de navna, og jeg liker også navnet Mikkel. Hadde en som het det i klassen på barneskolen, og det var nesten aldri noen som sa f.eks. Mikkel rev, så han hadde ikke noen problemer med det navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...