Gå til innhold

ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!ADVARSEL!!!!!!!!!!!ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

IKKJE meld dere inn i Go`boken, fikk nok en tlf fra de i dag, fikk en i går, og har jevnlig fått tlf fra de siden jeg meldte min sønn inn i goboken da han var nyfødt!! (meldte han ut da han var 6 mnd)har bedt de i alle desse åra å fjerne oss fra medlemsregisteret, noe hver selger som har ringt meg har lovet!"!! nå snakket jeg med en selger som sa hun skulle sende navnet mitt videre, slik at jeg ikke skulle få flere telefoner fra de, men de har jo de alle lovet meg!! hun sa hun ikke kunne love at de ikke ringte meg igjen, og da sa jeg at en tlf til , og jeg anmelder de for trakassering!! men spørst hvor seriøst det blir tatt at jeg anmelder en bokklubb!!!!! De ringer jevnlig, flere ganger i mnd!!!!!!!!! klubben er grei den, helt til en melder seg ut!!!!!!!!!! vi har til og med reservert oss for telefonsalg, men hun mente at dette ikke kom under salg???HÆ hva pokker er det da??

 

Så alle kvinner og menn og barn! HOLD DERE LANGT UNNA GO`BOKEN.....håper denne meldingen får sirkulere her inne!!! for nok er nok, jeg unner ingen andre telefoner i tide og utide fra et så useriøst selskap, de kan ikke det som heter kundebehandling!!!!!!!!!!!!!!

 

glemte å få med at nabodama og var medlem, hun er flytta, og siden de flytta ringer de meg på vår tlf for å snakke med henne....er det mulig???de ser på adr, søker frem nærmeste nummer og ringer...alt for uproft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

ja de er frekke. Har og ringt dem og be dem la være å ringe meg og sende meg reklame- jada de lovet, men neida de gir ikke op. har ikke vært medlem ( skrev brev en gang å...))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Har bare positivt å si om go`boken vi, men barnas egen bokklubb derimot sender bøker i hytt å pine hele tiden. Virker nesten som om de har plasser gutten min på to forskjellige aldersgrupper. Får jo bøker som er for 8-10 åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...