Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Jeg er ikke hudpleier,men har helt utrolig lyst å bli det. så jeg er også intressert i å få vite dette. Kevins mamma er du hudpleier?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Er ansatt hudpleier og tjener ca 330-3500000 kr
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 En ansatt hudpleier som tjener over 300.000,- er ikke så vanlig. Da jobber du mest sannsynlig i en storby. Noe som også er vesentlig er om du har fastlønn eller provisjon? Har du noen utgifter på jobb, og hva slags ansvar har du? I mindre byer så er det i alle fall veldig vanskelig å leve av kun hudpleie, og derfor bør man ha "flere ben å stå på".
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg som skrev at jeg tjente mellom 330 og 3500000... Ja, jobber i Oslo, har både fastlønn og provisjon, og ikke mer ansvar enn å utføre behandlinger og bestille varer! Ingen utgifter på jobb. Får alt vi trenger til kabinettet.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Hei hudpleiere, da kan jeg kanskje spørre en av dere: Er det vanlig å gi tips til hupleiere i Norge..? Jeg har bodd i utlandet og fått behandlinger jevnlig og det har alltid vært en god følelse å gi litt ekstra etterpå fordi jeg synes dere gjør en fantastisk jobb....Nå er det jo mye dyrere i Norge, men jeg blir litt usikker likevel....Tak for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå