Gå til innhold

marsimor 05...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du skulle leie bil av veteranbilklubb (i Trondheim sant??). Har du et nummer hvor en kan leie slik bil? Hva koster det? Måtte du leie i lang tid i forveien? Stiller de med sjåfør regner jeg med? Vet du hva det koster iforhold til å leie limousin?

Blir glad for hjelp. Du er så flink til å hjelpe alle du ser jeg!!!! Ikke forsvinn fra denne siden når du er gift i sommer da..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og med det samme... Har du undersøkt ang. å ha noen til å synge i kirken? Evt hvor jeg kan få i det, og hva det evt koster???

Skrevet

Ååå, det var hyggelig å høre. Det er mange her som hjelper hverandre og det er fint å se.

Skal vi se: Vi leier en Dodge fra 1930 og betaler 2000 for den inkl sjåfør. Han eier bilen selv, og det er han som skal være sjåføren også og det er han som pynter den.

Jeg skal finne bryllupspermen min, hehe å se om jeg finner navn og nr der....:) Har du noe mailadresse jeg kan sende det på til deg? Jeg er ikke så glad i å legge ut navn og tlf nr til andre persone her...

Skrevet

Da må jeg nok lage meg en litt mer anonym mailadresse først.... har nemlig fullt navn, og det synes jeg ikke om å legge ut her. Får se hva jeg kan få til senere idag da ang det.... Eller kontaktet du bare veteranbilklubben? Forstår at du ikke kan legge det ut ja... Mmmm får finne på noe lurt. Har sååå lyst på veteranbil...Enn ang sang i kirka, skal du ha det eller undersøkt det?

Takker så mye for all hjelp, det blir nok mere en lurer på når det nærmer seg, er nemlig ikke før neste år.

Skrevet

Ja, du må først kontakte veteranklubben, for så å få private navn og nr til de som eier bilene. Du må liksom bruke formannen i klubben som referanse når du ringer til de som eier bilene.

Mamma skal synge en sang til oss, men vi vet ikke hvilken enda. Vi tenkte først på You Raise me up, men tror kanskje den blir litt kjedelig med bare kirkeorgel, så tenkte vi kanskje på Prøysen sin: Mitt hjerte er ditt....Er vanskelig dette:)

Skrevet

Det er kassereren du må ta kontakt med...jeg fant mailen jeg fikk av han.

De har en hjemmeside, og jeg tror det er www.veteranbilklubb.no

Skrevet

uff, som jeg tuller. Det heter trøndelag veteranvognklubb

Skrevet

Men mailadressen du skrev stemmer? Takk for hjelpa. Bestilte du lenge før? Underslkte du priser på limousin også?

Skrevet

Jeg er ikke sikker på adr, men jeg tar sjansen på å gi deg mailadr til kasserene i klubben. Send han en mail og si at det er ang brudekjøring og at du fant adr på hjemmesiden til klubben. Vi fikk tilbake en liste med navn på de som kjører...

[email protected]

Skrevet

Så nå at det ikke var mailadresse du la ut først (skylde på ammetåka??? he,he), men tuuuusen takk.

Skrevet

Nei, det var den evt hjemmesiden til klubben, men er ikke sikker på om det var det. Jeg så på mailen at vi reserverte bilen i januar i år.

Skrevet

http://www.veteranvognklubb.no/

Derhar du adr til hjemmesiden deres. Huff, jeg har tullet mye idag gitt. Har ikke ammetåka å skylde på heller:) Er ferdig med den...

Håper dette var til hjelp for deg iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...