Gå til innhold

Drinker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går satt jeg å tenkte litt på hvilke drinker vi skal ha i bryllupet. Vi skal ha åpen bar. Det er greit å ha noen drinker å velge i, men kanskje ikke så kjempemange heller. Konjakk og Baileys(?) blir det, men vi må nesten ha mer enn det...

Noen som har forslag til drinker vi kan ha på "barkarte"t vårt:)?

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vi å skal ha åpen bar men har en "bartender" der...så blir det liksom litt struktur på det....syns jeg ser det står noen der å blander selv utpå natta ganske skeive i skøytene...hehe

Men dere får ha kjempe masse lykke til!!!

Skrevet

Ja, vi også skal ha bartender der. Jeg tror det hadde gått hardt utover drikkevarene hvis ikke....:)

Lykke til dere også!!

Skrevet

Spørs nå om du skal ha "proff" bartender eller ikke det da. Ser aldri for meg at vi kommer til å ha noen proff bartender så da er det kanskje greit med noen enkle drinker- og ikke for mange å velge i? Hva med slike essenser på butikken da: Tom Collins og San Fransisco, og Gin/ Tonic, Rom/Cola i tillegg til cognac, Baileys, Øl og Rød- og Hvitvin???

Skrevet

Mente selvfølgelig ikke essenser, men slike drink-mixer om du skjønner.... Hvis ikke er det vel mange coctailbøker på markedet med forslag til drinker. Men skal man ha noen avanserte, så behøver man også mye forskjellig i tillegg.

Skrevet

Han som skal være bartender jobber i bar som det og er servitør utenom. Jeg selv er ikke noe drink menneske, så jeg har ikke så mye peiling på slike ting.

Skrevet

Snakk med han om ka han syns du bør velge.. Det som e enklast e å kjøpe inn vodka, gin og bacardi razz, f.eks også blandevatn.. For då får en det en lika for det meste om ein skal ha strekare saker. det blir og enkelt for den som skal blande..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...