3 prinsesser Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Min sviger blev så sint nå,fordi jeg har fått sommerjobb,og etterpå det vikariat på samme plassen. Hun kjefter om at mannen min ikke klarer at passe tre små alein og jobbe,jeg har vært hjemme i 4 og et halvt år med barn,slutta med en jobb hvor jeg tjente 250000 kr,og da er jeg ikke utdanna,nei erligt talt,jeg sa til henne at nå var det hans sin tur at passe sitt avkom,og for det neste,de er alle tre i barnehage og dagmamma,så det er snakke om at levere dem og hente dem klokka 16,og jeg er hjemme klokkan 18. Ja ja,måtte bare få litt av mitt dårligehumør ut.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Om du har greid å ta vare på dem alene, så er det vel ingen grunn til at pappa ikke skal klare det! Jeg ville ha sagt til henne at det er synd hun undervurderer sin sønn på den måten!
3 prinsesser Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2006 Hun er av den typen,at kvinner skal være hjemme og passe man,barn og hus,kvinner hører ikke til ute og tjene peng :-/
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 den svigermora der har vel misforstått litt,det er da ikke slik ting fungerer i 2006.stå på ditt du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå