Gå til innhold

Høstmammaer i Drammen!


Gjest

Anbefalte innlegg

Her er en liten oppfordring til alle som vil på treff, nye og tidligere "treffere". Kom med forslag til sted og dato, så blir det treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det vært flere treff tidligere? Hvor gamle er dere og har dere barn fra før? Når termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på et treff tidligere, og noen av de som var der hadde også truffet før, de begynte som en "bli gravid" gjeng, men nå har noen av dem blitt gravide. Alderen er jeg litt usikker på men tror (håper jeg ikke fornermer noen) det ligger mellom kanskje 24 og 32 eller noe... Terminene er fra begynnelsen av oktober syns jeg huske (har bare truffet dem en gang), jeg har 6. novemer, ei i desember, etpar jeg ikke husker og etpar som prøver å bli gravide.

Nå er det jo ikek godt å si hvem som har kommer neste gang da, men alle er i alle fall hjertelig velkomne, jeg har i alel fall lyst å bli kjent med andre som skal ha baby til høsten. har en fra før og det var veldig fint sist å være på treff og senere trille turer og gå på babykino sammen og sånn. Håper vi får til noe snart da, kanskje vente et par uker, til etter 17 mai og sånn, og til folk får litt tid på seg å se at det er treff. Hva med 22 el 23 mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå surrer jeg fælt... kan ingen av de dagene, jeg... (Og jeg vil jo gjerne være med!)

 

Hva med 31. mai?

 

Vil noen være med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg blir gjerne med på treff. det er en tråd om treff i drammen på 1.trimester også....

Men er jo egentlig lettere å finne det her da.

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Tanken er vel egentlig å få samkjørt litt... Jeg synes også det er lettere å se treffene her, men mange liker å diskutere seg fram til en dato på 1. trim, og så evt legge datoen ut her når de har bestemt seg, så vi får prøve å henge med på lasset... Skriv deg gjerne på de datoene du kan på den tråden på 1. trim. så blir det nok en ordnings...

Ser at den datoen jeg foreslo ikke er på den listen... den eneste dagen jeg kan er 29. Men kanskje vi sees? Det går jo ann å lage flere treff... Hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente 26... Men kanskje jeg kan flere dager likevel.. litt omorganisering av timeplanen.. MEn spm sagt, sleng deg på lista på 1. trim du, så har du innvirkning på datoen, hvis ikke kpmmer det nok en post når datoen er bestemt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har skrevet meg på der, så da får vi se om en av "mine" datoer blir valgt....-ellers blir det alltids flere muligheter. Vi skal tross alt gå gravid en stund til.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og har en gutt på 8 1/2mnd.....så her blir det virkelig to tette!!!

 

Gratulerer til gutten din da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...