Småbarnsmor og mormor Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 minsten ligger rolig der jeg har lagt han :-) Nå er han 3 1/2 mnd og har begynt å snu seg rundt og flytte seg på gulvet. Først snudde han seg fra rygg til mage og så fra mage til rygg. Så nå ligger han å klarer å rulle seg bortover gulvet. Heldigvis så er det ikke noe tempo på det ennå. Prøver også å snu seg i vippestolen og i sengen, så nå er det å passe på at selen alltid er på og på tide å senke sengebunnen ett hakk. Og på stellebordet må jeg holde på han hele tiden,skal kun snu seg rundt. Heldigvis så har vi ikke trapper å passe på. Jaja, det er jo morsomt å se på og jammen går tiden for. Så nå får jeg å nok passe på med en 2 åring som elsker å ta seg en tur på egenhånd og minsten som skal rulle...... har ikke fritidsproblemer iallefall. Tidlig med å snu seg er han også, synes jeg. Han er iallefall den som har vært tidligst av mine 4 barn. Når begynte deres barn å snu seg fra rygg til mage???
Fru_Pigalopp Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 God morgen! ja, nå gjelder det å ha øyne i nakken og anlegge et par ekstra hender 3,5 mnd er nok ganske tidlig ja. Min var 3 mnd første gang han rullet fra mage til rygg (men da tror jeg egentlig han mistet balansen) et par dager før han ble 4 mnd snudde han seg fra rygg til mage.Det og er ganske tidlig tror jeg. Det er mer vanlig at de er 5-6 mnd før dde begynner med sånt! Nå er han akkurat 7 mnd og åler seg som et olja lyn bortover gulvet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå