ZamZam Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Hei, hvordan går det med dere? Hva står igjen ? Passer kjolen? Vi er nesten klare, skal reise til Norge på lørdag så da må alt være klart så jeg sitter med siste finish nå, mangler å printe ut hefter til gjestene og binde dem sammen, gå inn skoene, ha prøvetime hos frisørene, vokse vekk hår, kjøpe litt mer vin og leskedrikk og det er alt! Må jo pakke alt da, men det er iorden det meste så jeg er strålende forsøyd, regner med at alt er klart i morgen kveld.. Ellers så må jeg innrømme at kjolen ikke passet så jeg fikk den sydd ut og kjolen ble faktisk mye penere siden hun endret litt ellers også. Lurer bare på om halskjedet mitt komemr til å passe sammen med kjolen selv om det passer med resten..
ZamZam Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2006 bare jeg som gifter meg 3.juni??? Ok, da *furte* kan lage klubb med meg selv jeg så¨!
æsj altså! Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 neida ,jeg er her.... Skal svare en gang jeg har bedre tid:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Å neida. Du er ikke alene ) Jeg skal også gifte meg 3. juni. Bare 3 uker igjen. Hjelp.... Dette har vi igjen å gjøre: -Prøve kjolen siste gang for evt å sy inn/ut (skal på lørdag) -Kjøpe duker og lys -Trykke heftene til middagen og kirken -Hente varene på polet -Prøvetime hos frisør (18.mai) hmmmm..... Ja, tror det er det som er igjen. Har sikkert glemt noe, så jeg skal vel få småpanikk noen dager før. Føler meg nesten litt FOR rolig nå ) Bekymringen min er at vi ikke har toastmaster, og jeg har forstått det sånn at det er et "must"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå