Gå til innhold

til Linns...ang jordnøttolje!!!


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

jeg rævna voldsom under fødsel....men du skreiv i et tidligere innlegg noe om den oljen..hvordan brukte du den??? lenge før fødsel??? hvor mye??..HJELP! tar gjerne imot tips for å slippe smertene jeg hadde 14 dager etter fødselen...for det føler jeg var verre en selve fødselen...geride ikke sitte!!!!!! så skriv hele historien rundt bruken av jordnøttolje!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kremt... ja må nok gå inn på litt intime detaljer da meeeen: Sambo hjalp til da armene ble for korte;) . Men han masserte liksom åpningen daglig fra uke 35 og ja fingra da (huff blir litt flaut dette) .. Det ble jo en hyggelig slutt på dagen og det. :) Når jeg skulle føde brukte jeg badekar gankse ofte å satt i det med forskjellige oljer slik at det skulle mykne godt opp. Tror det hjalp meg for jeg revna bare oppe ved urinrøret.. og laaaaangt oppi fødselkanalen.. (sønnen min skar meg med neglen sin) ..

 

Lykke til og håper du ble litt klokere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, blei klokere, skal nok begynne smørre meg rundt uke 35 jeg og da...har tidligere lest at det hjelper å legge vaskekluter med varmt vann der nede under fødsel....jeg fødte så raskt sist at det å ligge i badekar blir vel uaktelt...fikk ikke bedøvelse en gang, hadde ikke tid til noe, hehe!! men minnes værst syinga etterpå....så her skal alt testest denne gangen for å myke opp alt der nede!!! takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare skrive en liten komentar her :)

Tror jeg skal slenge meg på den olja, ikkke minst bare for å få en slik avslutning på dagen de siste ukene. hørtes meget behagelig ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...