Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har vært gravid 2 ganger og mistet begge gangene i uke 24 og 22. Legene konkluderte med at jeg har forsvak livmors-muskulatur, som gjør at jeg ikke klarer å bare fosteret. Til tross for legenes advarsel har jeg gått til spesialist og gjort en operasjon som kan på en måte hjelpe livmoren å holde fosteret.(ved å knytte et bånd rundt livmorhalsen). Nå har jeg innstillt meg på det som kan evt. skjer, likevel er jeg velding optimistik at jeg prøver å søke etter hjelp/råd fra folk som har det samme erfaring som jeg. Finnes det noe som kan styrke livmor-muskulaturen? Gjerne dere som har hatt samme erfaring. Engstlig mor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4999533-finnes-det-noe-behandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikobie Skrevet 17. mai 2006 #2 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg fødte første gangen i uke 26 på grunn av svikt i livmorhalsen. Det var noen tøffe måneder, men gikk heldigvis bra. I mine to neste svangerskap har jeg derfor hatt på cerclage (det samme som du nå har), og det gikk bra begge gangene. Nummer to ble født 3 uker før termin, og nummer tre ble født for 5 uker siden (4 dager før termin). I begge de to siste svangerskapene gikk jeg på svært tette oppfølginger på sykehuset, og ble sykemeldt fra uke 14. Fikk streng beskjed om å ta det med ro, og legge meg ned for å avlaste livmorhalsen i alle fall 3 ganger om dagen. Mitt råd til deg er derfor å ta det med ro, lytt til kroppen og ikke overse eventuelle forvarsler som nedtrykksfølelse, små blødninger eller kynnere. Lykke til videre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4999533-finnes-det-noe-behandling/#findComment-5073342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå