Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Er såååååå lenge siden jeg så deg her inne.... )
Gjest Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Jo, jeg er her, under nytt nick. Jeg får heller ikke byttet tilbake. :-(
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Bra du er her fortsatt da... Men savner nicket ditt ! ;-)
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Ja, jeg også, men jeg har funnet ut at jeg skal ikke tilbake til det nicket, siden jeg bruker det i mailen også. Litt greit å ha noe som ikke er helt make.
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Skiftet nick igjen. Tror jeg beholder dette nicket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå