Gå til innhold

Hva anbefales, feste slør elle kunne ta av?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker om jeg skal be frisøren henge sløret slik at jeg kan ta det av etter en stund, eller at det skal henge der hele kvelden. Det er vel finest i frisyren å ha det på hele kvelden? Men tro om det er "i veien" resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

 

Jeg ville ha festet det i nakken, slik at du kan se den flotte frisyren hele dagen og kvelden. Er så liten vits å ta av sløret, og da må en dille med masse hårspray og slikt. Skal du ha langt eller kort?

 

Jeg skal ha kort. Er ikke akkurat tynt menneske, ser mye nettere ut med kort slør i nakken, enn langt på meg. Minner meg om mummimamma med langt. hehehe :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjempe langt slør. Hadee det på under seremonien og når vi tok bilder, og så dok jeg det av etterpå. Var ikke noe styr med hårspray og sånn. Bare å være foriktig, og kanskje få litt hjelp av noen. Be frisøren feste det sånn at det er lett å ta ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta sløret av etter middag. Har kort slør, men orker ikke ha det struttende hele kvelden. Når man tar ut kammen blir det et hull i frisyren, der skal vi putte en liten blomstersak oppi, nesten lik knapphullsblomstene. Frisøren foreslo dette, det var veldig lurt synes jeg. Slik slipper vi omfrisering og spraying og stæsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...