Gå til innhold

hvilke klær kommer dere til å kjøpe til barnet, juli og august er som regel varmeste mnd her


Gjest

Anbefalte innlegg

hva skal dere kle på ved hjemmreisen fra føden??

har sett så masse fint, men ikkje kjøpt ne enda. hadde tenkt å ta med meg mine 2 sønner på en liten shopping runde, slik at de skal få velge noe lille broren deres skal få..

har dere tenkt å kjøpe sommer drakt? de er bare så søte..

 

jeg aner ikke hvilken str jeg skal velge heller. min eldste sønn hadde nesten ingen klær de 3 førstemnd, han haddde kun bleie, argaste varme hadde jeg aldri opplevd..

 

min andre sønn er født rett over nyttåret, han hadde str 50 ganske lenge igrunn... var 50 cm og 3,6 kg da han ble født..

 

aner ikke hvor stort dette barnet kommer til å bli, sf målene har blitt ganske høye den sist tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt noen fine lette bodyer, med korte bein å og ermer... i lyse farger..

Å to soldrakter fra Mexx (med knepping i lysken.. å korte ben å med seler oventil..) Kjempesøte! ser nesten ut som en liten kjole.. med rytsjer på rumpa og forann..

jeg kjøpte dette i str 50...

Har også noe annet tøy vi hat kjøpt.. men vi får se ann hva vi kommer til å bruke osv etter at babyen kommer.. å så får pappa ut å handle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første barn ble også født i juli, og det året vat det varmt!!! Brukte ikke så mye andre klær enn tynne bodyer både kort og lang arm, og tynne bukser tror jeg....et par litt tykke sparkedrakter til de kveldene vi satt ute og lue. det var vel alt jeg brukte, selv om jeg hadde fått sååå mye fint, men alt kunne jo ikke brukes pga varmen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått høre at det faktisk er veldig lurt å bruke små ull-bodier (se Nøstebarn) i begynnelsen. Ulla regulerer temperaturen bedre enn bomull, og nyfødte har vel ikke så god regulering selv med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...