Gjest Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 klarer dere å holde faste måltider? (4 timer imellom) slik det står på pakken?? eller gir dere barnet mer hvis det skriker og viser at det er sultent etter 2 timer? jeg gir han så mye som han skal ha (er 6 uker) og etter 2 timer skriker han etter mer. prøver å holde 3 timer mellom hvert måltid, men er ikke alltid like lett. er jo annerledes med mme enn morsmelka.det er vel ikke bra om de får for mye mme. takknemlig for alle svar )
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 får oftere her ja....ellers sulter han jo ihjel(gir ihvertfll uttrykk for det...hehe.)prøver å vente lengst mulig,men ikke alltid lett nei...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Babyer har ikke evne til å overspise slik som vi voksne. De spiser det dem har behov for :0) Selv prøver jeg å holde måltidene med 3-4 timers mellomrom for å ha en viss rutine. Mme ligger jo en stund i magen da. Tror en må prøve seg litt fram for å finne ut hva som fungerer best :0) Lykke til!
DenherJenta Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 hun får når hun er sulten.. babyene har også økedager selv om de kun får mme. så derfor vil de enkelte dager spise mer enn andre å oftere.. i dag har hun spist mindre men oftere.. så har hatt 4 måltider så langt i dag..
Anonym ;) Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 ..........tøtta mi får når mme hun selv vil ha. De jeg-vil-ha-mat-nå-hylene hennes kan hverken jeg eller hele nabolaget unngå å høre Eneste jeg var "gnien" på etter gåtte to måneder var at det _måtte_ gå tre timer på natta. Nå som hun er 6,5mnd ser jeg at vekt-utviklinga har gått perfekt. Tror det er værre hvis dem vil ha mat sjeldnere, da kan det vel lønne seg å følge skjema. Hvis han vil ha mere prøv å følge 15% regelen i stedet for pakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå