Gå til innhold

Hjeeeelp


mammaioktober08

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sliter ikke med sexlysten selv, men med at samboern min sjelden har lyst eller ork. Er trøtt osv. Han er en supergutt ellers på alle mulige måter. Han koser og kysser og gir komplimenter....men jeg savner å elske sammen. Jeg syntes det blir litt lite med en gang i uka.

Jeg er ikke unormalt opptatt av sex, men ønsker meg bare litt mer av det. Kanskje to tre ganger i uka hadde vært fint. Men det ender oftest opp med at han avviser meg og sovner selv om han ser og hører at jeg blir lei meg. Nå blir det sånn at jeg ikke engang tør å ta initiativ. Det sårer så veldig å bli avvist hele tiden. Han er 10 år eldre enn meg. Jeg er 27. Tror dere det er årsaken?

Jeg er i uke 34 og jeg vet at det er ikke graviditeten som har skylden. Han synes magen er kjempedeilig. Hvordan løser vi dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme greie her, bare at vi er enda eldre enn dere. Jeg er også i uke 34 forresten. Men her i huset er det blant mye annet magen og navlen som er et problem for han. Ærlig talt så er magen et problem for meg også nå, blitt så utrolig tung siste par dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det lenge jeg og.

Men pluttselig så gadd jeg ikke mer, ville ikke ha sex med ham...

Det satt fart i sakene ja..hehe, men jeg har ikke like mye lyst nå heller..men han er ikke vanskelig å få med seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem, savner sex... Mannen min synes det er vanskeligere å skulle ha sex nå når magen er blitt stor (er også i uke 34), han tenker hele tiden på babyen inni der. Tror ikke han klarer å se på meg som et "sexobjekt" lenger (høres fælt ut da, men jeg skulle ønske han så på meg som det iallfall av og til, hehe..)

 

Jeg respekterer at han ser annerledes på min gravide kropp enn på min vanlige kropp. Han elsker magen, men kroppen min er visst blitt "hellig" pga babyen.

 

Han pleier å si at han gleder seg masse til å ha sex igjen så vi får bare vente. Vil tro det blir det samme for dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...