Gjest Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Hvor mye har dere igjen?? Vi har igjen å kjøpe dress til min kjære Sko og smykker til meg Dress til vårt lille sjarmtroll Litt alkohol Litt pynt Ordne bordkortene og hefte Sikkert noe annet småtteri som dukker opp etter hvert oxo tenker jeg ;o) Lykke til alle sammen!
Engellen Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Vi skal også gifte oss 8. juli. Vi har igjen dress til min kjære her også Sko og smykker til meg også Kjole til prinsessa vår Alkoholen (men den skal svigers kjøpe inn) Pyntingen Bordkort og sanghefter Bilen helt i boks (den er vel mer eller mindre ordnet, men gjenstår en liten detalj der) Blomster Ja, det er sikkert andre småting her også som dukker opp etterhvert. Lykke til til deg også Vuggi Vuggi, og alle dere andre som skal gifte dere også selvsagt!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Ja, vi skal gifte oss på den flotte datoen 08.07.06! Begynner å bli en smule stressa siden det jo er under to mnd igjen, men vi gleder oss veldig. Vi har igjen: undertøy,sko og smykker til meg skjorte til min kjære frisør dj (hjelp!) bordkort og så vet jeg ikke hva som skjer med programmet til kirken..vi har ikke hatt noen samtale med presten enda,så jeg satser på vi får greie på det, da..? Skal dere ha noen til å filme middagen og festen? Faren min mener at det holder med at noen filmer selve vielsen, men det er jo festen som er mest personlig og gøy å ha siden vel..? Fri i dag så jeg skal fikse frisør..har ingen fast så jeg får bare satse på råd fra andre.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå