Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Lørdag 6.mai hadde vi bryllup og dåp. Det gikk kjempe fint. Først hadde vi dåp, så overleverte jeg barnet til ei tante, slik at vi kunne vies. Det var kjempe koselig. Så mye billigere for oss med bare en fest.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Gratulere med begge deler! Hoertes veldig koselig ut aa gjoere det saann! Familiens spesielle dag..
Mortil4-gutter Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Gratulerer kjempe masse med begge deler... Vi gifter oss til helga som kommer vi... Lykke til videre!!!
Thunderstruck Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 Gratulerer så masse! Vi giftet oss på samme dag som dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå