Gå til innhold

Nå er jeg gift


Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lørdag 6.mai hadde vi bryllup og dåp. Det gikk kjempe fint. Først hadde vi dåp, så overleverte jeg barnet til ei tante, slik at vi kunne vies. Det var kjempe koselig. Så mye billigere for oss med bare en fest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med begge deler! Hoertes veldig koselig ut aa gjoere det saann! Familiens spesielle dag..

Skrevet

Gratulerer kjempe masse med begge deler...

Vi gifter oss til helga som kommer vi...

 

Lykke til videre!!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Vi giftet oss på samme dag som dere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...