Gå til innhold

Til leggvarmeren....


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, ser at du skrev i innlegget nedenfor her at du bor 7 - 8 timer fra Oslo. Du bor ikke i Bergen? Jeg bor i Bergen, men du bor kanskje en helt annen retning :-)

Hvordan har uken begynt for deg? Jeg var veldig flink i går og var ute og gikk rask tur i 2 timer, skulle på trening i dag, men endte opp på IKEA. Men men... jeg fikk i alle fall en lang tur i dag også.

Nå sover lillegull så nå skal jeg ut på altanen og kose meg med cola light og grønne sure epler. Er så heldig å ha en helt privat altan hvor ingen kan se inn, så da kan jeg ligge og sole meg i all min prakt. Føler meg straks litt bedre når jeg går fra skummet melk til lett melk :-) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alt kan bli bedre.....

 

Hehe, jeg har også en sånn terasse...så her vandrer jeg i truse bare....deilig.

Nei, er nok ikke bergen, du må mye lenger norover for å finne meg.

 

På *Ikea i Trondheim får man iallefall litt triom, for an må jo gå igjennom heile butikken for å komme seg ut, så det er da bedre enn soffasliting da...hehe.

 

Uken har begynt greit.

Begynte med krom, og ginseng i dag. Har IKKE spist godteri i dag, iallefall hittill.

Bare pepsimax....can`t live without it.....

Spiste en 1/2 sjpkplade i går, 72%kakao som jeg hadde liggende.

Og trillet en tur.

 

Har ikke fått trilla mer enn på butikken i dag, og det er 15 minutt.

Men det blir nok en liten tur til....

 

Jeg har iallefall begynt.....så smått.....

 

Kjøpte foresten gullerot og melon på butikken i dag, i steden for sjokolade.

 

Men har så lust på noe godt at jeg nå fantaserer om kanelsnurrer og sjokoladekake.....huff.......det er så galem

 

Ha en fin dag du også.....nyt sola, den forsvinner nok bak en sky snart igjen......

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...