Gå til innhold

Hva kler dere dere i nå i varmen?


Happiness♡*en jente&en gutt*

Anbefalte innlegg

Jeg liker å gå i singlet og piratbukser hjemme. Ute liker jeg å dekke til armene mine (skikkelig store overarmer), men finner ikke noe fint å ha på! Vil ha litt utrinet så jeg får sol på brystet, ikke sånne vanlig t-skjorter.

Evnt en jakke eller noe over singlet, noen tips hvor jeg kan finne noe sånt? Finner ikke noe på hm o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på utkikk etter akkurat det samme. Føler meg ikke vel i singlet. Skjønner ikke at det er så utrolig masse singleter i alle mulige varianter på "store butikker". Har også kommet over masse fine tunikaer men nesten alle i gjennomsiktig stoff......

Jeg er veldig glad i klær, og vet hva jeg vil ha, men det er nesten umulig å finne det jeg er ute etter. Store "bomse" klær er det nok av, men jeg vil ha litt fasong. Og i stoff som er gode å ha på, gjerne med stretch i.

I mitt neste liv skal jeg bli klesdesigner for store flotte jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og er slik.. finner ingen som dekker over albuene.. liker ikke vise meg så mye frem for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, jeg har akkurat samma problemet.

 

Bor dessuten på et lite sted, som kun har 1 butikk for store damer...men herregud, det er emorme telt og "kjerringklær" de selger.bllææh.

 

Ja, synes du skal bli klesdesigner for store flotte jenter NÅ jeg.......!!

 

Det er jo håpløst å finne noe smart, og lekkert.

Opplever ofte at dersom jeg finner en topp som er noen lunde, så er den ALT for kort.

Jeg vil ha noe som dekker rumpa, på en pen måte.

 

Husker "i gamle dager", da jeg var "ung"......da var det mulig å få pene bluser, som var pent utringet, gjerne med knapper forran, knytebånd bak, og avrundet bakstykke som er lengre enn fronten.

 

Husker jeg følte meg slankere i slike, når jeg holdt speilet opp og så meg selv bakfra.

 

Nåvel, nå var jo ikke det noe man hadde i varmen, heller noe som jeg hadde når jeg skulle UT...........

 

Men til temaet, i varmen; Her er det like håpløst som hos dere.

Finnes det en singlett i stor nok størrelse er påningen under armhulen omtrent som herrenes bryteskjorter, hvis noen skjønner.

 

Her i gården går det i STORE t-shirt, med v hals, sånn i str ENORM........

 

GRRRRRRR

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pene utrignede t-skjorter i stretch.. og dungeribukse som jeg har brettet opp..

Liker ikke overarmene mine selv, men jeg vil helle gå med dissete svære overarmer enn å lukte svin og svette i løpet av en hel dag blandt folk.

Holder jo på å slanke meg litt forsiktig. Men denne sommeren gir jeg en stor F#¤% i hva andre tenker om meg.. er da et menneske som dem jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Litt av de klærne jeg bruker nå når det er varmt:

Skjørt som går til leggen og som har litt vidde (A-formet). Gjerne skjørt som "beveger" på seg når man går.

Skjørt som er ned til bakken/evt lange kjoler

Hvis kjolene er med stropper e.l er det bare å ha en bolero som når enten ned til albuene eller full arm (trekkes opp til albuen).

Tunikaer/Kameez'er med bukse eller skjørt til.

Topper som er litt lenger i livet.

Kjoler utenpå bukser.

Skjorter som har avskjæring under bysten med knapper i siden - wrapskjorte (har i alle fall det på h&m men det er bare opp til str 46). Er ermer ned til albuen.

Judobukser med hvit tunika over.

 

Når det gjelder utringning Roja så blir det skjorter på H&M, Lindex og Kappahl. Masse med utringning nå. Blant annet kjøpte jeg en kjole i jersey stoff med utringning, Hvis du har en svart eller hvit bolero så kan du jo ha den over singleter. Bare ha den åpen foran så er ikke det noe stort problem. Boleroer finner du overalt. Jeg fikk merkelig på meg en str 42 bolero på enten lindex eller cubus. Svart med silkebånd foran- langermet. De er STORE i størrelsene og har god plass i ermene (stretch i dem). De hadde i alle fall opp i 46 eller 48. Jeg bruker vanligvis rundt 46 (noen ganger 48) i overdeler, men denne 42'eren passet over brystet.

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...