Gå til innhold

Dere med uregelmessig mens etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid kan det ta mellom hver gang dere har mens? Det er nå to uker siden jeg burde ha fått mensen ifølge min 'gamle' syklus. Magen er oppblåst og har mensmurringer, men dette har vart i to uker nå og ingenting skjer. Har vært ganske sikker på at jeg er gravig men alle tester er negative så nå skjønner jeg ingenting. Kan jeg ha testet for tidlig? Når bør jeg forvente mens igjen? (er nå seks uker siden første og eneste mens siden fødsel for 7 mnd siden). Bør jeg oppsøke lege? Blir gal av magen min som plutselig ser ut som om jeg er fire mnd på vei....... ps, bruker kobber spiral.

Blir veldig takknemlig for svar for jeg holder på å bli gal av dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har akkurat det samme problemet! mensen min er nå over 1 måned forsinket! har vondt i magen,er forferdelig humørsyk,litt små uggen men ikke gravid :( har vel tatt 10 tester den siste måneden men ingen baby,og heller ingen mens!

Skrevet

Blir dyrt til slutt med så mange tester jeg......... Hehe. Er selv oppe i fire på en uke så lurer på hvordan dette skal gå hvis det ikke blir noen avklaring...... ;-)

Noen andre erfaringer eller tanker? Har lyst til at kroppen min skal funke som normalt jeg altså. Hadde egentlig blitt kjempeglad hvis jeg er gravid, men denne usikkerheten er plagsom. Håper det ikke kan være noe annet galt......

HI

Skrevet

Beklager alle skrivefeil altså. Er så frustrert at jeg ikke klarer å tenke klart. Igår kjørte jeg avgårde med astma medisinen til baby'n og nøklene mine på taket av bilen fordi hodet mitt er helt i kaos......

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...