meg83 Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Hei! Nå nærmer dagene våre seg skummelt raskt, og det føles ganske uvirkelig, spør du meg. Nå både gleder jeg meg utrolig mye, og er nervøs for at festen skal bli fin. Begynner å få det meste på plass, men mangler f.eks. endel pynt/lys, bordplan, hvordan buketten skal se ut, endel av talen min (som jeg egentlig ikke tør å holde=) ), bordkort...og sikkert endel som jeg ikke kommer på i farta...jo, klær til han..huff, må ordnes snart.. Men hva med dere? Hvordan ligger dere an? Hva har dere igjen?
fru tekopp Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Nå skal ikke jeg ha tradisjonelt bryllup... Og ikke noe fest (før uti august...) men vi skal til Paris. Bare han og meg. Også er det 23 juni da... (men sniker inn ett svar likevell) Det som står igjen er: Brudebukett (skal bestille på onsdag) Undertøy til meg.... (hvor i alle dager får jeg tak i det???) Ellers skal foreldrene mine hjelpe til med en helt uformell fest uti august. Der er ingenting planlagt, men det blir bare som en markering/mottakelse på dagtid. Ikke planlagt noe ennå. Kiler litt i magen når jeg tenker på dette, ja... Hehehe...
meg83 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2006 Høres koselig ut med bare dere to til Paris!! Så har dere festen til gode og kan glede dere til den også! Lurt. Jeg har heller ikke ordnet undertøy. Håper på å finne noe fint og rimelig på f.eks. Lindex eller Cubus. De fører jo Triumph, og de har endel stilig..
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Har altfor mye igjen Masse smådetaljer..... og mangler bordkort, undertøy, pynt til bord, osv osv osv... Dubbe, hjeeeeeeeeeelp! ehhehehehehe
meg83 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2006 Det går nok bra, Nusken! Jeg føler av og til at alt er kaos, men da må en prøve å tenke på alt som faktisk ER gjort =) Er jo så mange detaljer og telefoner og sånn som ikke merkes at blir gjort engang!! Nå har vi endelig bordkort-ideen i boks =) Orker ikke å bruke drøssevis av tid, penger og krefter på det, så nå blir det et søtt papphjerte i bryllupsfargen vår, med navnet skrevet i gullskrift, og festet med en liten klesklype til glasset. Tror det blir bra jeg, og godt å ha en ting til i boks=)
Nuss Nuss Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Har igjen å kjøpe undertøy! Og gubben har igjen sitt men det blander jeg ikke borti! Han har også igjen bordplanen den skal han ta seg av. Ellers er alt klart, vi har betalt litt sånn at andre gjør jobben og vi bare sier hvordan vi vil ha tingene!
flypapir Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Jeg mangler kjole og brudgommen mangler klær.... Ellers tror jeg at det meste er i boks! Vi skal gifte oss i spania og har en bryllupsveileder der nede som ordner alt det praktiske...Veeeldig kjekt å slippe å knote seg frem til avtaler med noen som ikke snakker engelsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå