Gå til innhold

Hvordan passer treffet 25. mai for folk?


cille80

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :-)

 

Jeg satte opp et treff den 25. mai, da det virket som om det var dagen flest i sep/okt/nov hadde anledning til å komme.

 

Men hvordan passer denne dagen egentlig? Er 18. mai en bedre dag?

 

Det hadde jo vært greit at flest mulig kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

 

18. mai passer bedre for meg! - den 25 kan jeg ikke... (men dere trenger jo ikke flytte møtet bare for meg, selv om jeg har lyst å være med...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei cille,

25. mai passer bra for meg, 18. kan eg i all fall ikkje, men er også open for alle andre dager slik som 15. mai somm hanne foreslo. Eller siden babarlal ikkje kan 25. mai,

men 18. er i all fall ein dag eg ikkje kan.

Har ein fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke 25. eller 18. Men som barbarlala og oktoberspiren sa, dere trenger ikke flytte møtet pga meg! Men jeg har veldig lyst å være med!! Derfor foreslo jeg 15. Er det noen andre det passer for denne dagen?

Jeg er vekke fra 16.-25. mai

 

Klem Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

både 15, 18 å 25 passer for meg:) 15 eller 18 passer vel best...da slipper jeg bytte jobbvakt..! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det fort svar!

 

Så bra!

 

Kanskje vi kan vente noen få dager til og se om vi får noen flere tilbakemeldinger, og hvis 15. mai passer for alle, så kan vi jo endre dato! Jo flere som kan være med, jo bedre mener nå jeg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi! da kan vi flyte det til 15. mai da kanskje?? Så kjekt for da får jeg være med. Skal til og med komme til maten denne gangen!!

Klem Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen!

 

Takk for sist, det var superkoselig ;o)

 

Det ser ut som de fleste kommer frem til at mandag 15. er en fin dag. Det passer veldig fint for meg også. Er det samme tid som sist eventuelt? Var ikke det kl 18?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...