Gå til innhold

alle de som ikke kom!


rikke med 2 små

Anbefalte innlegg

Er mange nye her inne som har ønsket bim treff, men som ikke har dukket opp:

myrsnipa

eliasmams

linn 20

merete

mamma i november

 

hvor har de blitt av?

hadde vært koselig å se nye ansikter!

Kan vi ikke prøve å sette opp bimtreff en ukes tid i forveien,sånn at alle får sett det!

vet ikke om det hjelper,men vi kan vel prøve? eller er det bare dumt jenter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så enig med deg, vi hadde det veldig koselig vi tre som kom sist, men er alltid koselig med flere og nye ansikter :) Skal vi sette opp et treff til etter 17. mai? Så vet man om det og flere kan se det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare sette opp ett til uka? Så kan vi melde oss på eller noe her bare for å se om noen i det hele tatt kan. Jeg gidder jo ikke kjøre til byen for å komme på treff hvis jeg blir alene:-)

Det er foresten ikke sikkert at jeg kan til uka, vi får snekker i morra og jeg vet ikke hvordan det blir fremover ennå, men ingen er vel avhengig av meg? (Selv om jeg er fryktelig koselig da) Da kan vi jo bare møtes på torvet eller noe og avtale videre derfra.

 

Høres det bra ut, eller er det tungvindt? Bare tenkte at det er jo uansett ikke lett å få det til å klaffe for alle, så hvis vi bare satte opp noen iblant så passer det vel alltids for noen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med liten tass fyker dagene, og kom ikke på treffet før samme dagen, og da var det for liten tid til å komme oss avsted. (har ikke bil vanligvis på dagtid).

 

Håper på å komme med på neste :)

 

*mamma_i_november*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...