Gå til innhold

Er dere forelska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså..savner dere sambo/mann når han er borte, god følelse når han kommer hjem etc, ikke "nyforelska" jeg mener...

jeg føler jeg ikke er forelska men glad i han....lurer på om det skal være sånn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelskelse kan lett gå over til å "bare" være glad i, eller den kan gå over til ingenting...Som oftest går den intense forelskelsen over etter en viss tid, eller den dempes.

Jeg kjenner at jeg fremdeles er forelsket i min mann, men ikke på den måten som jeg var helt i begynnelsen av forholdet. Da var det mer intenst og nytt. Men kjærlighet er det. Hvis min mann er borte, kjenner jeg at jeg savner han, men det spørs litt hvor lenge han er borte da. Liker best å være sammen med min mann jeg, og det er vel slik det skal være. Men det betyr ikke at vi må gå oppå hverandre hele tiden. Han gjør sitt og jeg gjør mitt, men mest er vi sammen.

Skrevet

ja, men ikke i samboeren min..

Skrevet

Ja, jeg er forelsket i kjæresten min. Ikke nyforelska nei, det er noe spesielt som opptrer i begynnelsen av forholdet, men jeg elsker ham på en måte som gjør meg sikker på at jeg er forelsket.

Vi er stort sett sammen hele tiden, det har ikke gått én dag uten at vi har vært sammen, siden den dagen vi ble sammen (ble samboere og er nå gift, så nå er det jo ganske naturlig å sees hver dag..hehe). Vi fikk fort et sterkt og nært bånd til hverandre, og det ser ikke ut til å bli svakere. Det jeg vil er å være sammen med ham, det spiller liten rolle hva vi gjør/ikke gjør, bare vi er sammen. For ham er det likedan, vi har ofte snakket om hva vi ønsker og hva vi føler vi har i forholdet vårt. Jeg trenger ham der, og han trenger meg.

Vi er flinke til å snakke om ting som skurrer før det blir et ordentlig problem. Slik har vi unngått krangling og kjekling. Det er en av hans største kvaliteter, at han er så god å snakke med. Vi kjenner hverandre godt, og vet etter hvert hva vi kan kreve av hverandre, og hva vi må godta ;o) Han er den beste mannen i verden for meg, og ja, jeg er sikker på at jeg er forelsket i han. Ville ikke hatt noen andre om du så ga dem til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...