Gå til innhold

Min mann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som de fleste småbarnsforeldre har vi våre opp og nedturer, noen ganger har jeg vært drittlei av alt og bare hatt lyst til å stikke. Slik er det vel med alle noen ganger. En dag bestemte jeg meg for å skrive en positiv og negativ side med min mann og jeg viste han det etterpå! Det funka veldig bra, han hørte og SÅ det jeg savna med HAM. kansje jeg får han til å gjøre det samma en gang...kremt.Vil gjerne dele listen med dere, for det gjør godt å se hans positive sider og!!

Sambo er:

Flink i huset, pusser opp og pusser opp

måker snø, henter post, strør, vasker opp, kan vaske gulv, flink til å ta med seg ungen ut/passe han når jeg trenger det, lager middag, holde orden i ting, klipper grasset, maler, flink til å gi klem og nuss, liker å holde rundt meg om kvelden, står opp med ungen når det er hans tur etc

Sambo er ikke flink:

til å si han er glad i meg, til å snakke om det han føler (gråt 1 gang og det var etter fødselen), ender ofte på sofan om kvelden og sovner der, til å ta med meg ut eller overaske meg med noe, til å være en fantastisk elsker i senga, til å vise at vi er "kjærester" blant folk, (han er sjenert) får litt noia når jeg er lei meg, trøster og holder rundt meg men veit ikke hva han skal si etc

Så han er MEGET praktisk og flink og snill, det er følelser og glede med meg han ikke er flink på, men...etter jeg viste han lappen, jeg sa ikke mye, virka det som han likte det, istedet for at jeg maser og graver på hva han må jobbe med i "forholdet", siste uka har sakt han er glad i meg 1 dag, og han to også! initiativ til sex og ikke nok med det, han ga meg nuss på MUNNEN når han skulle dra et sted mens en annen person var der!!!det er jo stort! akkurat som lappen fikk han til å tenke...(u know..menn er fra mars kvinner fra venus)

Dette kan være et tips til andre, kan virke for noen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jammen heldig. Du har jo den drømmemannen jo. Ikke mange som er så flink og kjærlig spør du meg, men det var et godt tips å skrive ned slik du beskriver. Mange som kan ha utbytte av det.

Skrevet

heldig du=)

min er ikke så vert sån praktisk og det som har med jobb men , lite flink med følelser.. gråt en gang han å etter fødselen når han så fånnen sin første gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...