Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Jeg er litt lei meg om dagen, har så få venninner.. jeg har en god venninne som jeg kan stole 100 % på.. jeg vet ikke hva som er i veien med meg.. jeg er en glad og blid person, elsker å finne på ting.. men jeg tror jeg har mista en del etter jeg fikk en baby ( elske sønnen min altså.. ikke misforstå meg, jeg angrer IKKE ) folk tar ikke så mye kontakt med meg som før, jeg går som oftes alene på tur (mannen min jobber mye), sammen med gutten min, jeg finner alltid på noe med sønnen min, men av og til kunne jeg ønske at jeg kunne møte venninne mine.... er så lei og deppa.. tror ikke samboren min ser at jeg er lei meg... vil ikke si noe heller.. han har mange kamerater og kan skrive en meld så er han ute med en eller annen.. mens jeg må skrive opp til 10 meld.. endelig så er det en som vil finne på noe.. ( så jeg har ikke kontaktet noen nå.. ) vær så snill... ikke kritiser meg.. jeg er så nedfor.. vil bare at noen kan gi meg en oppmuntrende ord.. jeg ville bare få det ut.. kos og klem fra ensom ( men også lykklig med sønnen min og mannen min )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Du sier ingenting om hvor du bor, da... :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Hei! Dette tror jeg skjer med mange... Jeg opplevde noe av det samme. Ble gravid som 19åring. Under graviditeten forsvant vennene litt etter litt. Jeg kunne jo ikke være med på festing og slike ting, og det er veldig viktig for mange i den alderen virker det som. En stund etter fødselen oppdaget jeg plutselig hvor få av venninnene mine som besøkte meg... det var ei venninne som jeg hadde kontakt med så og si daglig. Og så var det noen som stakk innom en gang iblant. Og noen har jeg nesten ikke sett siden før jeg ble gravid... Nå er jenta mi 3 år. Jeg har oppdaget hvem som virkelig var vennene mine, for de er her fremdeles. Mens noen av de jeg pleide å være sammen med, de har jeg ikke sett etter at jenta mi ble født. Selvfølgelig begynner jeg jo å bli eldre nå, men selv om en ikke er tenåring, så har en behov for å ha venner og å komme seg ut en gang iblant. Ta vare på de vennene du har! Det er viktig å ta seg ut en tur innimellom!=)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 skjønner godt hva du mener... Jeg har "bare" 3 ordentlig gode venner nå. Den ene er søstra til samboeren min så hun hadde jeg ikke kunnet miste kontakten med uansett... Den andre bor et stykke unna meg så hun ser jeg aldri, bare sneder sms til hverandre... Den tredje er en god venninne, men samtidig har hun så mange andre venner som jeg ikke kjenner så vi ser hverandre skjeldent... Noen ganger er jeg så deppa og hater livet (på en måte), men samtidig så ELSKER jeg livet etter jeg fikk sønnen min!! Har veldig berg og dalbane humør. Vi bare du skal vite at du er ikke alene:) Det kommer nok flere venner etterhvert også
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Vet godt hvordan du har det! Bor også i Bergen - kanskje vi kunne prates på msn (om du har det), eller mailes? :-) Vil gjerne ha flere venner på min egen alder med barn...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 ja.. det vil jeg gjenre.. hvor bor du? Hadde vært jos å bli kjent med deg.. Klem fra meg )
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #8 Skrevet 12. mai 2006 hei:) ... tror det er veldig lett å bli litt "glemt" når en ikke lenger kan være med ut å feste og sånn, merket jeg også da jeg ble gravid. er selv 20 og bor også i bergen, jeg ble mamma 7 mai, og har veldig lyst å bli kjent med noen rundt samme alder og som har barn. det er veldig lett å føle seg litt ensom, selv om jeg føler meg som verdens heldigste som har fått en så nydelig jente. klem:)
LillaManilla Skrevet 13. mai 2006 #9 Skrevet 13. mai 2006 Eg bor på Gyldenpris... Har du vært på noen Dib-treff? Kan jo hende vi har møtt hverandre før ;-) Verden er jo egentli ikkje så stor :-) Kor bur du da? (eg er forresten den anonyme over...) ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #10 Skrevet 15. mai 2006 Vi kan jo lage vår egen treffe da? Har dere lyst til det?? Hadde vært gøy... Klem fra hovudinnleggeren.. ;o)
LillaManilla Skrevet 18. mai 2006 #11 Skrevet 18. mai 2006 Ja! Det hørtes koslig ut:-) Neste uke ein gong eller?
♡ [email protected]♡ Skrevet 18. mai 2006 #12 Skrevet 18. mai 2006 her å du er ikke ensom alene det er fler.. sombo jobber mye.. vi bor på hannes hjemsted ca 10 mil unna mitt .. kjenner ingen her uten om familien hans.. før ute hver eneste dag med venner... kunnehende det bare var et kvarter men elsker å være sosial fikk en sønn for 1 år siden.. ser vennene mine kanskje 3 ganger i mnd.. så tenk du er ikke alene er her jeg å=) god klem sendes fra meg
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 19. mai 2006 #13 Skrevet 19. mai 2006 Hvor er du i fra , Mamma til en gutt♡ ?? virker på dialekta at de ikkje er så langt i fra her eg bur
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #14 Skrevet 20. mai 2006 hei igjen manom.. jeg kan denne uken som som kommer :-) Noen andre?? klem klem fra "ensom" jente..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #15 Skrevet 22. mai 2006 du får trøste deg med det at du er hvertfall bedre enn meg.... jeg er og 20, men jeg har ingen venninner.. eneste "vennene" jeg har er folk jeg aldri har møtt som jeg skriver meldinger med eller prater med på msn... og dette skjedde ikke når jeg ble gravid og fikk barn, jeg har vært venneløs i flere år. jeg har hatt 1, E N bestevenninne i hele mitt liv, det varte vel under 1 år og var på begynnelsen av barneskolen... kjæresten min har ikke bodd her så lenge så kjenner heller ingen, annet enn de på jobb, men finner ikke på noe med de.. han har ikke så lett for å bli kjent med folk.. men han har MANGE venner der han kommer fra, som han gikk på skole med og vokste opp med og sånn.. vi har vært med på svangerskaps kurs, 2 mor og barn grupper, barsel gruooe på helsestasjon og en mor, far og barn gruppe..... da ble vi venner med 1, E T par.. men de har flytta og vi mistet kontakten.. vel, var ikke venner.. men bekjente vi kunne finne på noe med.. ellers så er vi med søstern hans+fam eller min fam, altså mamma og 2 søstre+fam.. hilsen patetisk.
LillaManilla Skrevet 22. mai 2006 #16 Skrevet 22. mai 2006 Kor e du i fra då? Msn adresse?:-) Kunne ikkje vi i fra Bergen prøvt å få til sånn gruppe sånn som "Oslo-gjengen" ? Hadde vore kosligt syns eg.. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #17 Skrevet 23. mai 2006 var det meg du spurte? jeg er milevis unna bergen.. lykke til med gruppa. kos dere. hilsen patetisk.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #18 Skrevet 23. mai 2006 Ja det kan vi.. ) Kor bare 10 min fra Bergen.. ) Hvor boe du da manom?? klem
_Kine (termin april07) Skrevet 23. mai 2006 #19 Skrevet 23. mai 2006 Hovedinnlegger, du skriver akkurat det jeg har hatt lyst til å skrive lenge... synd jeg ikke bor i Bergen,da
LillaManilla Skrevet 24. mai 2006 #20 Skrevet 24. mai 2006 Bor på gyldenpris - rett over Puddefjordsbrua. :-)
Prinsessene april05&desember07 Skrevet 24. mai 2006 #21 Skrevet 24. mai 2006 Jeg bor på Askøy jeg... Og jeg er veldig enig m hi. Jeg er ikke fra Bergen og kjenner jo ingen her.... Legg meg til på msn da hvis du vil HI og dere andre hvis dere vil da Er 21 jeg da [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå