Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Har ikke vært inne og skrevet et ord på flere dager fordi været har vært aldeles nyyyydelig og lille Hannah og jeg bare er ute og koser oss:-) Kjenner at jeg får så masse energi av lyset og varmen og Hannah begynner å få noe som kan ligne på litt system (altså bare LITT;-) Hipp hurra for sol og sommer, blomster og trær springer ut, isvann i skyggen, amming med en barføtt og skjønn baby, grilling og svette, solduftende kropper! Kan livet bli bedre? Sov godt jenter, her sovner vi som steiner på kveldene nå:-)
Northernlights Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Ja, livet er herlig med disse smaa =) Sol og sommervarme er heller ikke aa forakte, nei. Jeg jobber nattskift i skrivende stund, men saa har jeg ferie. Helt til siste dagen i mai! DET skal bli godt! Norge, her kommer jeg! =)
moffi Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Jeg er enig med deg! Livet er vakkert og jeg føler meg så heldig som kan sprade rundt med min nusselige Stefan i en fin rød ny vogn i deilig sommervær. Vi var i Hellas forrige uke. Der var det kaldere enn her! Stefan sover ennå. Han har sovet siden klokken 20 i går kveld. Han fikk litt pupp i 5 tiden i dag tidlig. Huset er rotete og det siste jeg har lyst til i dag, er å gjøre husarbeid. Nei, tulipanene i hagen og lysegrønt bjørkeløv frister mere å beskue under blå himmel og varme solstråler:) Klem fra oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå