Gå til innhold

Rannveig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Pappaen er vill etter dette navnet. Blir det for drøyt? Vi har også tenkt litt på Bergtora, Ingeborg og noen av de riktig tunge norske navnene. Har dere noen gode forslag i samme sjanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av en eller annen merkelig grunn liker jeg Bergljot.

 

Og Ragnhild og Rigmor. Ingeborg er også fint. Bergtora blir litt for voldsomt for meg :) Rannveig er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergtora syns jeg er et rart navn, men Rannveig er fint. Det er Ingeborg også. Ragnhild er jo i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen favoritter, men det må isåfall bli Ingeborg av de du nevner... Bergtora høres ut som et etternavn=/ eller et troll i et berg... sorry..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker desverre ikke Rannveig, men hva med Rannei? Bergtora, Bergljot og Ingeborg liker jeg godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt glad i Rannveig, men synes Ingeborg er nydelig.

Andre forslag:

Sigrid

Inga

Edvarda

Wilhelmine

Theodora

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den sjangeren ville jeg valgt Elsa, Liv eller Ingeborg. De andre navnene liker jeg ikke.

Lykke til med navnevalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Veslemøy eller Lillemay..... Jeg liker disse navnene VELDIG godt! De er solide og ekte, og passer på ei ordeltlig jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Rannveig, men jeg liker mange gamle navn.

Hadde jeg fått jente nå, skulle hun hett Alma, synes det er nydelig! Ingeborg synes jeg er et veldig koselig navn. Liker også Borghild (sikkert fordi jeg kjenner en søt liten jente som heter det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...