Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Hei jeg er en mann på 24, som gleder meg til jeg en gang skal få en gravid kjæreste. Synes nemlig det er kjempesexy med struttende mager og fyldige pupper. Dere er nydelige! Noen som liker å vise seg litt ekstra fram i vårvarmen, eller som nyter sultne blikk fra yngra gutter? Hilsen ungmann24.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Hei, morsomt at det er en mann her inne... Jeg har vanskelig for å tro at noen ser på meg som et sexobjekt slik jeg ser ut nå, hehe... Er fortsatt slank og fin i kroppen ellers, men jeg føler vel at den gravide magen får gutter til å se på meg som en "mamma" istedet for en "babe"! Kanskje jeg bare innbiller meg det? Det er uansett flott at det fins noen som synes det er sexy!
Firefly77 Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har ikke følt meg mer sexy med magen struttende, men jeg har følt meg vakker. Og jeg har fått en del kommentarer på det, at jeg er så fin og ser så flott ut. Tror menn ser på gravide som veldig feminine og fruktbare, noe som er ganske sexy. Men dette er vel helst når man er opptil 6-7 mnd på vei, siden blir man nok så stor at man gjerne helst blir tatt vare på og dullet med
tjorven 1 Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Så kult, kjæresten min synes nok ikke jeg er super sexy som gravid.. men sist jeg gikk gravid fikk jeg faktisk komplementer, for at jeg var så sexy, det er opptur det at andre gutter kan synes du er sexy på tross av mage og noen ekstra kg...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Jeg opplever mest vlik fra andre damer, og ser menn på meg, så er det magen de ser, og eventuelt at det er en der ine. Føler meg mindre og mindre som "megs selv", mer som hybel for en annen person. Følte noe voldsom romstering i går og i natt, med trykk av kanskje føtter, hva vet jeg, trykk og press og spreng til og med bak i korsryggen.Følelse av snuoperasjon og stanging i bekkenet som virkelig traff noen nerver. Er så en hopper høyt. Så her har det ikke vært tale om å føle seg sexy på en stund, men det ble verre etter uke 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå