Gå til innhold

Syns alle det er stas med mage...?


♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥

Anbefalte innlegg

Hei! Har lest litt rundt her, og virker som det er mange som venter på å få mage. Jeg for min del håper det tar LAANG tid før magen kommer. Deilig å kunne bruke vanlige klær lengst mulig vel...? Kryr jo ikke akkurat av snertne eller søte mammaklær!?! Ikke i Fr.stad hvertfall.

 

Det jeg lurer på er når puppene beg å vokse. Håper også de holder seg i "vanlig" størrelse til over sommeren... Tenker å kjøpe ny bikini, men det er jo unødvendig hvis puppene skal ese ut i løpet av den neste måneden. Er bare 7 uker på vei. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Akkurat med det der er jeg usikker på om jeg gleder meg eller ikke. Håper jeg kan bruke mine vanlige klær så lenge som mulig, men samtidig synes jeg det er greit når kulen kommer, for da skjønner folk det litt bedre at man er gravid. Og man slipper å fortelle det til folk når de i disse sosiale sommermånedene spør om du vil ha litt vin osv, fordi det vises.

 

Puppene mine har allerede begynt å vokse. Leste et sted, hvor man også kunne følge utviklingen hvor man dro musa langs en linje, og magen vokste uke etter uke, at man er ferdig vokst i puppene rundt uke 11 tror jeg. Er ikke hundre prosent sikker på den, fordi jeg ikke finner igjen denne snedige greia.

 

Jeg hadde allerede kjøpt meg ny bikini før jeg fant ut at jeg er gravid, og den er blitt litt liten rundt puppene.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine vokste mer eller mindre hele tiden... Gikk gradvis fra B til C og så D, og da melka kom ble de DD en stund, før de gradvis kom tilbake til der de var, 8 mnd. etter. Kommer det en spire nå, så blir det vel samme regla igjen, men forhåpentligvis uten enda flere strekkmerker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp, hvordan går det med oss som har store fra før?? vi vokser vel ikke tre størrelser større????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde E da jeg ble gravid sist, gikk opp til F på slutten av svangerskapet og under amming. Tilbake til E igjen etterpå. Så vi MÅ ikke gå opp til J eller K nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte akkurat det samme som deg da jeg var gravid.

 

Håpet at magen ikke skulle vokse på lenge. Det gjorde den heller ikke. Var godt og vel 6 mnd på vei før den vistes og jeg måtte begynne med mammaklær. Gikk med mine egne bukser fram til 8. mnd (da med strikk fra knapphullet og til knappen).

 

Mine pupper vokste ikke før etter fødselen, så det gikk greit ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er stas med mage når den kommer (virkelig kommer), men håper den drøyer litt. Skal være forlover i slutten av august, og vi er to forlovere som skal ha lik kjole. Den er bestilt og betalt, så jeg håper jeg kan bruke den.

 

Prøvde å presse ut magen litt i prøverommet, men jeg ble gravid litt tidligere enn planlagt, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper magen kommer fort, jeg!! Skal være toastmaster i bryllup i midten av juli (da er jeg 15 uker på vei) og jeg har mer lyst til å se gravid ut enn bare småfeit.... hehe :) Skal også være gjest i et bryllup 29. juli, og håper magen stikker såpass ut at jeg slipper å forklare hvorfor jeg ikke drikker alkohol, eller sjangler stuptrøtt i seng timesvis før de andre gjestene.... :)

 

Dessuten - jeg har aldri hatt så hard og fin mage som da jeg var gravid! Gleder meg til magen kommer denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene!

 

 

Godt å høre at det ikke bare er jeg som ikke har lyst til å bytte ut klærne med en gang.

 

Drar å kjøper bikinien i morra, og får satse på å bruke den noen uker hvertfall...

 

GOD HELG VIDERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej gler mej til kulen kommer.Er so mykje klede som er mer kledelig med ein liten kul med enn valker.Men der er vell kansje ein viss fare for att ej fe begge deler eller?er berre i 6 uke.Vi har ein mamma kles foretning som ej gler mej til å shoppe i her i nabobygda.Men ej er kansje ikkje heilt normal,he likt så godt mamma klede frå ej var ca.16år.Brukte å havne der uten att ej såg det med ein gang(att der hang mammaklede og ikkje dameklede lenger på veggen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med deg, det er så utrolig fint med jente med babymage... har aldri følt meg så vakker som da jeg var gravid, hehe :) Og det er ikke bare fordi valkene ikke vistes lenger altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det er kjempe stas med mage, men finnes lite fine mamma klær. er jo godt å kle seg litt "opp" fordi om man er gravid.

mine pupper har allerede rukket å bli større, er nå i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i min 8. uke, og det er samme her. Mannen er strålende fornøyd med litt større pupper. ;-) Har ikke byttet BH størrelse enda, men jeg merker at jeg fyller de BH-ene som før var litt store godt nå. Og magen er oppblåst som bare det. Rett etter at jeg har spist er den nesten helt sprengt, og det uansett hvor lite jeg spiser. Jobber hardt for å finne de komfortable buksene i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte D-cup før jeg ble gravid første gang... Gikk fort opp til E, ble så F... Måtte faktisk opp i G-cup før jeg fødte. Klarte meg heldigvis med det jeg hadde =) Kunne bruke F også etter fødselen, var litt liten, men må man så må man.

Er spent på kvordan det blir denne gangen. Var ikke mer enn 4 uker på vei når jeg måtte gå fra D til E... Er egentlig på utkikk etter F, men finner det ikke noen steder =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet holder du til? I Trondheim er det en forretning som selger gode amme bh-er i F-cup. Skal prøve å finne merket når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH yes, mage vil jeg gjerne ha (men det største formatet er litt pes..), men bekkenløsninga kan godt vente lenge med å komme...... Puppene er sånn smått begynt å vokse, føler i hvert fall at jeg fyller BH'en mere (er i uke 6+5). Klærne bekymrer meg ikke, har masse for store klær i skapet, og finner sikkert noen fine mamma klær i butikkene. Har endel venner som sikkert låner bort noe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei!

 

Stas og stas, det er jo opp til en selv. Selv er jeg 9 uker på vei, har ikke mye mage, men kommer og blir bare større. Gleder meg til magen er der, for nå ser jeg bare lubben ut for de som ikke vet jeg er gravid!

 

Puppene vokser en del de å ja, men er jo litt forskjellig fra person til person... mulig du må kjøpe ett par bikiner i sommer.

 

Mamma i januar 07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...