jente 23 Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 hvilken sjanger er disse bøkene? Jeg er ikke noe begeistret for skumle bøker...heller litt romantiske,kanskje litt spennende..er disse noe for meg?
panama Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Desse bøkene er ikkje skumle. Dei er eigentleg litt tragikomiske. Det er rom for både tårer og latter. Dei er ikkje så veldig romantiske heller, men veldig, veldig bra! Hadde det vore filmar, ville eg plassert dei i "dramasjangeren".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå