Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Jeg orker rett og slett ikke tenke på sex hvis vi ikk er "rene" der nede. ikke snakk og at jeg suger han med gammel urin og svette og rester av ditt og datt. og dette gjelder det meste med sexen, her må det helst dursjes, kan til nød ta en kjapp en men da må han holde alt unna mitt ansikt!!Flere som liker det rent? eller er jeg helt unormal
tuvamor Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 nei, du er ikke alene om det, vi er alltid rene når vi skal ha sex, er det spontant tar vi forspill i dusjen ellers dusjer vi for vi legger oss hvæe kveld. Kan ikke tenke meg å ha sex med gammel kukost og sur fitte. Syntes du er helt normal jeg da :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 nei vi må ikke dusje oss først nei.. det får være måte på da..
Ramirez Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Er vel ingen "normal" person som liker det urent? Men, man må ikke være nydusjet rett før sex heller, det holder om man dusjet på morgenen dersom man har sex på ettermiddag/kveld.. Er ikke noe stas med svette og gammel, "sur" urinlukt, men litt kjønn må det jo smake og lukte!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 blir det svette og gammel sur urinlukt etter en dag da? har ikke jeg merket nei.. men vi er ikke så nøye vi nei.. vi er reinslige men ikke at vi må dusje før vi har sex nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå