Gå til innhold

noen som har vært på UL?


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Det har jeg og ble kjempe skuffa og trist. Trodde jeg skulle få se et bankende hjerte, men alt de så var en egghule..så enten er det ikke noe emryo der eller så var det rett og slett fortidlig. Noen andre som har opplevd det samme. Er 5+6 idag etter mine beregninger.Måtte komme tilbake om en uke for å se om det er noe vekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg.

har vært i gjennom det samme som deg.de så ingenting. Enten er det for tidlig eller utenfor livmor- mente de.

Skal tilbake neste uke

det blir en lang uke

Håper på et beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet godt hvordan du føler det!! Hadde en MA i høst og fikk nærmest sjokk da jeg så den tomme fostersekken...i uke 10...

 

Derimot tror jeg at i ditt tilfelle er det stor mulighet for at du er litt for tidlig ute med UL!!! 5+6 er jo veldig tidlig og hvis du i tillegg har kommet litt kortere enn beregnet, så er det ikke så rart om de ikke så noe enda!!! Tror og håper at de ser et foster om en ukes tid!!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei . Ikee fortvil ennå du lille smurf, jeg ar vært hos spesialst og går der en gang i uken, tok også UL i samme tid som deg, og da mente han att det manget noen kansje to eller tre dager på se att hjerte slår, så ikke gi opp. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vaginal UL fred pga blødning, var da 5 uker på vei. Hun så at det var som et normalt tidlig svangerskap sa hun og at emryoet var 1,9 mm. Så en plommesekk og div. Husker ikke alt hun sa jeg, men skulle komme tilbake om 2 uker for å se at det var hjerteaktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Skjønner du er engstelig.

Er i samme situasjon selv.

gi beskjed om hvordan det går med deg da.

krysser fingre for oss begge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre vi er flere i samme båt, selv om det ikke er det jeg ønsker da. Problemet mitt er vel ikke at hjerte ikke slo, men hun kunne ikke se embryoet i det hele tatt, og det skal visstnok være synlig så langt. Hun så en fostersekk som en ballong på ca 1 cm. Mulig jeg hat blingset på 2-3 dager, så kanskje jeg var bare 5+3,4...i hvilken uke var dere og hvor stor var plommesekken??? blir nervevrak av dette jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha regnet fra siste mens er jeg 5+6.

Men kan nok ha hatt en sein eggløsning...

De så ingenting hos meg. ingen antydning til noe bortsett fra positive tester. og muligens litt tykkere "livmorhals,vegg" eller no....

Venter og venter og venter til jeg kan komme tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det kjennes bra at det er flere som har det slik... Ikke vondt ment. Jeg hadde store underlivssmerter, uutholdelige, dro på legevakten, de tok UL og så en tom sekk... Jeg er 5 ukerpå vei. Så jeg ble operert i går!! De skulle se hvor embryoet var, men de fant ikke noe, så jeg må til kontroll med UL om to uker for å se om det er noe hjerteslag. Jeg er livredd, og føler meg elendig, for jeg vet ikke om jeg er gravid eller ikke. Jeg føler meg veldig gravid, men det kan være psykologisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...