Gå til innhold

mamman til Sara Elise


Happy H

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte bare spøre deg om litt forskjellig siden du e ein sånn dreven Thailand reiser:)hihi

 

Kossn e d m amming der ned, kan det gjøres kor som helst, eller reagera folk på d?

 

Var det veldig varmt for jenten din om dagene, eller gikk d greit?

 

Sterk sol og høy solfaktor for de voksne?

 

No spesielt vi må tenke på når vi e der?

 

Gleda meg så masse no, reise 1juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!! :)

 

Ammingen gikk helt greit. Du kan amme hvor som helst, men må nok regne med å få noen blikk ja. Det er ikke vanlig for thailendere å amme offentlig, men blandt turistene er det bare mer og mer vanlig. Du kan jo prøve å unngå å "blotte" deg helt! ;)

 

Det er ikke å legge skjul på at det er varmt i Thailand. ;) Men det har ikke vært til noe problem! Tvert imot! Hun storkoser seg der nede! Springer bare rundt i bleie, t-shirt og skjorts hele tiden. Hun er blid og fornøyd hele dagen, og sov kjempegodt på natten(hadde air-con på 24 grader).

 

Solen er sterk hele året. Men jeg vet ikke helt hvordan det er i juni(har bare vært der jan, feb, mars, sep og okt), men tror ikke det er så mye forskjell. Jeg brukte solfaktor 20, sambo 30(han har litt sensitiv skin). Men uansett hvor mye sol du tåler her hjemme, må du ikke glemme at sola i Thailand er myyye sterkere! Smør dere heller en gang for mye, enn for lite. Ikke gøy å få oppholdet ødelagt pga soleksem eller solbrenthet!

 

Ellers så kan du jo se innom siden jeg har laget med tips og råd for reisen;

www.barnithailand.piczo.com

 

På hjemmesiden til snuppa ligger det bilder fra turene.

www.saraelise.piczo.com

 

Ha en fantastisk flott tur! Gled dere!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...