Gå til innhold

Jeg liker Serine


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og hvis vi får en datter til så er dette mitt førstevalg.

 

Utfordringen vår er at jeg har en gammel tante som heter Serine (de uttaler det SerinA av en eller annen grunn) som ikke liker navnet sitt. hun sier at det er dårlig gjort å gi barnet et så stygt navn.

 

Jeg tror egentlig at hun kanskje vil bli litt stolt allikevel, men samtidig så har vi jo ikke lyst til å såre henne.

 

Det hører med til historien at tante Serine er en nydelig dame på alle måter, slik at jeg kun har gode assosiasjoner til dette navnet.

 

Hva ville dere gjort?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du bør kalle henne Serine! det er en ære å bli kalt opp hvis hun skulle reagere på det.

min bestemor har nå 13 oldebarn og samtilige oldebarn har hun klaget og sutret over navnevalgene. hun mener at hun er så gammel at hun kan si hva hun vil. Og jeg tør påstå at disse 13 oldebarna har ganske så normale, vanlige og greie navn.

Velg SERINE, da får hun et flott navn med historie og så er det få som heter det samme.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er dårlig gjort å gi barnet et så stygt navn. Siden du spør.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slett ikke sikkert tante kommer til å bli så fornøyd. Synes du skal droppe det og heller finne et annet navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dere kalle henne Serine, så gjør det. Men personlig liker jeg ikke navnet...tenker på Serinakaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det var et nydelig navn!Har assisosjoner av en sterk, vakker fransk jente!

Din tante blir helt sikkert bare smigret!

Gå for det navnet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...