Gå til innhold

Hei har akkurat funnet ut at jeg er gravid...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gifter meg om to uker, hvor skule at jeg ikke drikker alkohol, alle de andre får jo lik rødvinsflaske, hjelp hva gjør jeg, noen med gode ideer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør jo gå helt greit :0)

Om du nipper av et vinglass kvelden gjennom, tar jo ikke fosteret skade av det!

Er du smart bytter du glass fra rød- til hvitvin i løpet av kvelden. (Uten å drikke mye av det, selvsagt!)

"Sett igjen" vinglass når du sirkulerer og prater med gjestene, så ser det ut til at du henter nytt flere ganger...

Skrevet

Hva med å si at du er allergisk? Jeg er allergisk mot druer og tåler derfor ikke vin. Blir tett i nesen og utslett på kroppen. Men på en annen side...hvorfor skal det være så "rart" om du ikke drikker? Det er jo noe du velger selv....

Skrevet

hjøp en flaske alk. fri vin til deg selv. Om du synes dette er litt tydelig så kan du dra av ettiketten og sette på en ny der det står "love potion" eller noe sånt, så har du og typen liksom deres "egen" flaske. Eller du kan sjenke til deg selv fra vinen med alkohol, og så kan typen og du ubemerket bytte glass. ;)

Hva med å ha all vinen i mugger (det er bedre uansett å få luftet vinen litt)? da ser ingen at du drikker alkoholfritt.

Skrevet

Alkoholfri vin... når du blir servert er det vel ingen som ser så nøye på etiketten vel?

Ta hvitvin til kaffen, men drikk mozell i stedet....

Drikk massevis av drinker, men uten alkohol!

Skrevet

du kan jo bare si at du ikke føler for noe alkohol på den store dagen.

Skrevet

Bare drikk en alkoholfri rødvin og mozell i pent glass... eller drikk brus som den naturligste ting og si hvis noen spør at du ønsker å få med deg hele bryllupet, det har vert et kjør og du er redd det skal gå rett i fletta;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...