Gå til innhold

hjelp, noen som vet!!!


bella27

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt gravid igjen.. Har en datter på 7 mnd. Er ferdig i permisjon 12 sept. Hvordan blir det hvis jeg blir sykemeldt ( bekkenløsning) resten av svangerskapet??Får jeg foressten full lønn ved neste permisjon.??tekte jeg skulle ha 43 uker med 100% neste gang..eller hvorda er dettte??

 

 

bellamor27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du fødselspenger nå? Da får du iallefall sykepenger som er det samme beløpet som fødselspengene... Velger du 43 uker permisjon, får du 100% lønn, det samme som du da har nå.... (hvis du blir sykmeldt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje litt vanskelig og forstå..

Jeg er i permisjon med 80% lønn nå. Den er ferdig 12 sep. Da skal jeg strengt tatt tilbake i arb.Har termin den 30/31 des. Hvis jeg blir sykemeldt fra første arb. dag får jeg da sykepenger av den lønnen jeg skulle ha hatt ved vanlig arb. da??Og hvordan blir permisjons pengene ved neste perm?? Bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sykepenger av full lønn når jeg var sykmeldt mellom permisjonene og så fulle fødselspenger i neste perm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få lønn må du vel ha jobbet 6 av de siste 10 mnd, eller tjent mer enn 1/2 G.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke riktig anonym eller det vil si hva mener du med lønn???

Perm gir lik rett på fødselspenger som arbeid, men jeg vet ikke hvordan det er med utbetalingene siden du nå har 80% dekning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro at du får sykepenger av 80%, disen det er det du har hatt de siste 6 mnd. Men er ikke helt sikker..Ring trygdekontoret og spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...