Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg bor i Bristol I england men en sonn pa 12 uker. Noen andre normenn i nerheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg flytter til Bristol i slutten av juni, 2 måneder før termin.

Dette blir vårt første barn, og selv om jeg gleder meg til å bo i Bristol (samboer er derfra), gruer jeg meg til å skulle føde der. Har hørt mange skrekkhistorier om engelske sykehus...

Fødte du i Bristol, og i så fall hvordan var det? Har du møtt på noen vanskeligheter med å være gravid, føde og ha barselstid i England?

Hvor lenge har du bodd i Bristol? Trives du?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei sann.

Beklager at det har tatt ¨å langtid, er ikke så ofte inne her.

Jeg fødet i Bristol ja, på south meadt. Det var en helt utrolig opplevelse. Jordmor var helt fantastisk og var sammen med meg fra begynnelse til slutt.

Jeg lå først i føde basseng, der alle fasiliteter var nye og rommet var veldig fint og ganske så hjemmelig.

Graviditeten gikk veldig greit. Jeg hadde en fast jordmor som var veldig allright.

Jeg var en natt på sykehus etter fødselen, og etter det kommer jordmoren hjem til deg hver dag den første uken og etter det litt etter som behov. etter en 2 uker tid er det en health visitor som kommer hjem tildeg, de følger barna opp til skole alder. Jeg har kun veldig possitive erfaringer med både graviditet, fødsel og barsel i england.

Jeg har nå bodd i Bristol i 3 år og trives veldig godt.

Jeg møter barsel gruppa mi en gang i uka og alle der (ca 25 stk) har ingen skrekk historier å fortelle.

Hvor i Bristol skal dere bo?

viss du vil maile meg kan du det, skjekker mail ofte.

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...